تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105080
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 20:02
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برگـﺮﺩ ﻋﺸﻖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻭ ﺩﯾﺮﯾﻦ ﻣﻦ ...
ﺑﺮﮔﺮﺩ ﻭ ﺑﮕﻮ ﺩﻭﺳﺘــﺖ ﺩﺍﺭﻡ ....
.
.
.
.
.
.
ﺗﺎ ﺑﺎ ﭘﺸــﺖ ﺩﺳﺖ ﭼﻨﺎﻥ ﺑــــﺮ ﺩﻫﺎﻧﺖ ﺑﮑﻮﺑﻢ
که ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾـﮏ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔـــﻮﺭ ﺑـﺒـــﺮﯼ
ﭼﻪ ﺑﺮﺳﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻭ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺣﻘﯿﻘﯽ
ﻭﺍﻻ کصافد
ﺭﻓﺘﻪ ﻫﻤﻪ غلطاﺷﻮ ﮐﺮﺩﻩ ﺣﺎﻻ ﯾﺎﺩِ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩِه!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرت ترین سوالی که تو رابطه ها میبرسن:

تاحالا با کسی بودی؟!؟!؟!؟!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

نه فقط منتظرتوعه عنتر بوده بیای توزندگیش!
والا!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:40
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:24
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﯾﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﻗﺒﻞ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﺭ ﻟﺠﻦ ﻭ ﮐﺜﺎﻓﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻧﺪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻣﯿﺰﺩﻧﺪ ﺩﻭﯾﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯿﺎﻥ ﮐﺮﻩ ﻣﺎﻩ ﺭﺍ ﻓﺘﺢ ﮐﺮﺩﻧﺪ....
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻣﯿﺰﺩﻧﺪ !!!
ﺧﻮﺏ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ ﻣﻬﻤﻪ، ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
♥☼♥ تقدیم به همه ی آقا پسرها ♥☼♥

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ

ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ

ﺻﻮﺭﺗﺸﻮ ﺍﺻﻼﺡ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻧﻤﯿﺮﻩ

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺷﻮﺭ ﻭ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺮﺍﺵ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ

ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﯼ ﻻﮎ ﺧﻮﺩﺷﻪ

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺮ ﻟﺒﺎﺳﯽ ﻣﯿﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﺑﺮﺍﺵ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻧﮕﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ

ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﮑﺸﻪ

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﻭ ﺿﺠﻪ ﻧﻤﯿﺰﻧﻪ

ﺑﺠﺎﯼ ﺿﺠﻪ ، ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﺍﺯ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺩﺳﺖ ﻣﯽ ﮐﺸﻪ

ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺜﻠﻪ ﯾﻪ ﺁﺩﻡ ﺑﺮﻓﯽ ﭼﯿﮑﻪ ﭼﯿﮑﻪ ﺁﺏ ﻣﯿﺸﻪ ...

ﺩﺧﺘﺮﮎ ...

ﺑﺠﺎﯼ ﻏﺮ ﺯﺩﻥ ﻭ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﮔﺮﻓﺘﻦ

ﺑﺠﺎﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ

ﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﺩ ﮔﯿﺮﯼ ﺍﻟﮑﯽ

ﺑﺠﺎﯼ ﻧﺎﺯﮐﺮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﻣﻮﻗﻊ

ﯾﮑﻢ ﺩﺭﮐﺶ ﮐﻦ

ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻦ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺩﻝ ﮐﻨﻪ

اینقدر ﺩﺭﮎ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺳﺨﺘﻪ ﺑﺮﺍﺕ ... ؟

دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﺯﻣﺮﺩﻡ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﻓﻠﺴﻄﯿﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﻥ ﺣﺪ ﺻﺒﺢ ﺟﻤﻌﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺰﻧﻢ ﺑﺮﻡ ﺭﺍﻫﭙﯿﻤﺎﯾﯽ
ﺣﺎﻻ ﺷﺎﯾﺪ ﺯﯾﺮ ﭘﺘﻮ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩﻡ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/6 - 19:15
+3