تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105123
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 16:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 16:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 15:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 15:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 15:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 15:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـر روزی کسی مـرآ خواست ، بگویید رفته باران هآ را تماشا کند !

و اگــر اصرآر کــرد ، بگویید بـرای دیدن ِ طوفـان هآ رفـته است !

و اگـر بـاز هم سمـآجت کـرد ، بـگویـید . . .

بـگویید رفـته است تـا دیگر بـآز نگـردد . . . !

و اگـر بـاز هم زیـگیـل شد . . .

شمارمو بهش بدید نفهم زنگ بزنه !

بینم چی میخواد دیوانه انقد دنبالمه !

دهنمو سرویس کرد هآ . . . !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 15:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تازه خونه خریده بودیم که ..........
عموم امدش خونمون بعد سلام و احوالپرسی بهم گفتش
یه زیرشلوار برام بیار براش بردم پرسید کدو اتاق برم عوض کنم.
درهای اتاقها و در وردی شبیه هم بودش
منم اشتباهی در ورودی رو با اتاق خواب کنارش قاطی کردم
در ورودی رو نشون دادم این بنده خدا هم رفته بود تو پاگرد دیده بود که تاریکه
میخواست لامپو روشن کنه که زنگ همسایه بقلی رو زده بود که دیگه خودتون تصور کنید .......
عموی بیچارم از زن همسایه بجز فشها یه چکم خورد
شلوارشم تا نصفه کشیده بود پایین
دیدگاه  •   •   •  1393/04/29 - 15:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر لایک و استاتوس گذاشتن بنده اینجا خودش عبادته درجریان هستید ک ادم روزه دار..........بعععععله من همچین ادمیم :D

راستی یادم رفت من روزه نمیگیرم ولی سحری و افطار میخورم :
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ 110
ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﭘﻠﯿﺲ !
ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﯿﺪ ؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﻤﮏ ! ﯾﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﻣُــﺮﺩﻩ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ !
ﮔﻔﺖ : ﯾﺎ ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ! ﮐﺠﺎﺋﯽ ؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﻗﺒﺮﺳﺘﻮﻥ !
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ !!! ﻓﻌﻼ ﺑﻪ ﻗﯿﺪ ﻭﺛﯿﻘﻪ ﺁﺯﺍﺩﻡ
ﮐﺮﺩﻥ :D :D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:41
+6