تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105128
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره اسم پروفایلش گذاشته A10A
.
.
....
.
.
..
.
.
.
.
.
بعد از تحقیقات عظیم محققان دریافتند
اسمش آتنا بوده!
الله اکبر!
استیون هاوکینگ چنین نبوغی نداره بخداااا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره تو فیس ب و ک نوشته فقط به خاطر تو دارم میرم ، دختره نوشته بخاطر من یا خواهرم ؟
اون یکی دختره هم اومده نوشته : خره ، با من بود ؟!!
طبق آخرین امار ، اینا همچنان با هم درگیرن که به خاطر کی بوده!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زمان ما کارنامه ها یه نمره ای داشت
"الان شده"
1.عالی
2.خوب
3.بد

فکر کنم تو نسل بعدی از اینا داشته باشن!
1.آفرین
2.نزدیک بود ب ر ی نی
3.ر ی دی فرزندم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻃﺮﻑ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﮔﻨﺎﻩ ﮐﺒﯿﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻟﻌﻨﺖ
ﺑﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ .
.
ﯾﯿﻬﻮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ :
.
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﻟﻌﻨﺖ ﺑﺮ ﺟﺪ ﻭ ﺁﺑﺎﺩﺕ ﻣﻦ ﻋﻤﺮﺍً ﺍﮔﺮ
ﻋﻘﻠﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﺮﺳﻪ ﺑﯽ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎدر!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:14
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر وقت فهمیدی پسر عابر بانک نیست
هر وقت فهمیدی پسر کارگرت نیست
هر وقت فهمیدی عشوه خرکی نیای
هر وقت فهمیدی ادعا تیز بازی نداشته باشی
هر وقت فهمیدی زن و احساس با ماده بودن فرق داره
هر وقت فهمیدی باید نجیب باشی
هر وقت فهمیدی غرور مرد یعنی چی
هر وقت فهمیدی شوهرت، بابات نیست
هر وقت فهمیدی برای تقاضای عشق، باید عرضه صداقت داشته باشی
..
..
..
..
..
..
..
..
اونوقت میتونی روی یک مرد حساب کنی و دنبالش بگردی
بله، اینجوریاست
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 18:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 11:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مهم نیست ڪه دیگر بآشـے یآ نه...

مهم نیست ڪه دیگر دوسم دآشته بآشـے یآ نه

مهم نیست ڪه دیگر مرآ به خآطر بیآورے یآ نه

مهم نیست ڪه دیگر تورآ بآ دیگرے میبینم یآ نه

مهم اینست ڪه زمآنے که تنهآ میشوے ...

زمــآنـے ڪه دلت گرفت

چگونه و با چه رویـےسر به آسماטּ بلند میڪنـے و میگویـے :

خدآیا مـטּ ڪه گنآهـے نڪردم !!!

پس چه شد
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 11:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادتونه؟ بچه که بودیم ماه رمضون از دوستامون می پرسیدیم:
روزه ای ؟
- آره
زبونتو ببینم؟!!
-آآآآآآآآآ

اما حالا اگه از بچه ها بپرسیم روزه ان تعجب می کنن؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/28 - 11:35
+4