تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105193
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردم واتساپ روشن میکنن... دوستت دارم ، دلم برات تنگ شده ، عاشقتم براشون میاد
.
.
..
اونوقت من هر وقت واتساپ روشن میکنم برام میاد اگه به ده نفر نفرستی میری جهنم!!!!
عاغا این شماره منه نه ابولهب :(
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ســریآل مــدینه اســت دیــگـر
.
.
.
.
.
.
.
گــآهـی دوســت دآرد نــیم ســآعــت از فــیلـم رآ آمــوزش اریــگــآمــی(کــآغذ و تـآ) دهــد تـآ اوقــآت فــرآغــتمآن بــه بطــآلت نــگذرد >_<
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمی دونم تو پایتخت ایسلند شمالی ترین پایتخت جهان مسلمان زندگی



میکنه یا نه...ولی اگه باشه و روزه بگیره و زنده بمونه کارش واقعا درسته!!!!!



اذان مغرب۰:۵۳



اذان صبح۱:۳۲



یعنی فقط ۳۹ دقیقه وقت غذا خوردن دارن!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم یکیو میخواد سرمو بذارم رو شونه های مردونش
از دنیا شکایت کنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط4شونه

قد180یابیشتر

سینه ها سپر

دوربازو50

بوی ادکلنشم تلخ وسرد

دیگه همیناباشه فکرکنم بتونم حرف بزنم...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ن[!] و منکر اگه ایرانی باشن،
ن[!] سوال اولش اینه که قبرو چند خ[!]؟
منکرم هرچند بگی ، میگه گرون خ[!].
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:17
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﻪ pou ﻏﺬﺍ ﺑﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﮔﺮﺳﻨﺸﻪ ﺍﻣﺎ
ﻏﺬﺍ
ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ
ﻧـﻊ ﻧﻊ ﻧﻊ ( ﻧﻪ ﻧﻪ ﻧﻪ )
ﺍﻧﻘﺪ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺧﺮﺵ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﺯﺑﻮﻥ ﻧﻔﻬﻢ
ﻣﻦ
ﺭﻭﺯه اﻡ
ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﯽ ﭼﺮﺍ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/04/15 - 14:15
+2