تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105249
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر تاجایی از منزل دور شوید که دیگر نتوانید به وایرلس منزلتان وصل شوید مسافر محسوب شده روزه برشما واجب نیست :)))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/7 - 13:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

"ﻣﺪﺍﺩ ﻧﻮﮐﯽ " ﻭ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﮐﻨﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻠﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ﻧﻮﮐﺎﺵ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ....
ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﭼﻨﺪﻩ؟ !!!!
ﻫﯿﭽﯽ ﻧﮕﻮ، ﺳﺎﮐﺖ، ﻫﯿﯿﺴﺴﺲ





ﺑﺎﺑﺎﺕ




ﻣﻨﺤﺮﻑ ﻣﺒﺘﺬﻝ، ﻣﻔﺎﺳﺪ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ، ﺍﺷﺮﺍﺭ،ﺷﻬﻮﺗﺮﺍﻥ، ﻏﺮﺏ ﺯﺩﻩ،
ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺴﺒﯿﺢ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﻩ، ﻛﻤﺮﺑﻨﺪﻡ ﻛﻮ ؟

دیدگاه  •   •   •  1393/04/7 - 12:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟

من یه نقطه ی کور دارم پشتم نزدیک به ۱۷ساله لیفش

نزدم آخرم از همونجا میگندم میمیرم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/7 - 12:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من رفتم والیبال ببینم

به امید پیروزی{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از مسی که بگذریم
.
.
.
.
.
.
.از داورم که بگذریم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.از حقیقی هم که بگذریم.
.
.
.
.
.
.
.خداییش حق ارمیا نبود اول بش :))))X
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیشاپیش بازگشت یوزپلنگان رابه محیط زیستشان خیرمقدم میگوییم...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالا اینکه مادرم فیسبوک داره خودش معجزه زمانه
ولی اینکه با خالم دعواش شده زدن همدیگرو بلاک کردن که دیگه فاجعه است
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر داییم رو (۶سالشه) بردمش مسجد

وقتی نماز تموم شد

دست بغل دستیشو گرفت و جای اینکه بگه خدا قبول کنه گفت :

" لایک برادر لایک "

هیچی دیگه

من که اون لحظه در افق محو شدم

بغل دستیشم از شدت خنده داشت موکت رو گاز میزد

و جمعی از نمازگزاران به دیار باقی شتافتند
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:45
+3