تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105251
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امــــروز امـــتحـــان ریـــاضــی داشـــتیـــم
زیــر ســه چــارتــا ســوال کــامــنـت گــذاشــتــم 8-)
بــقــیه رو فــقــط لــایــکـــــ زدم
:D ^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻧﻬﻨﮓ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺣﺮﻛﺖ
ﺩﻣﺶ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﺑﺎﻧﺪ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻳﻮﺯ ﭘﻠﻨﮓ ﻣﺎﺩﻩ ﺑﺎ ﺩﻳﺪﻥ ﺟﻔﺖ
ﮔﻴﺮﻱ ﺟﻔﺘﺶ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﻩ ﺩﻳﮕﺮ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﻱ ﺧﻮﺩ
ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻲ ﺩﻫﺪ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﺩﻗﻴﻘﺎً ﺩﺭ ﺷﺐ ﻭﻟﻨﺘﺎﻳﻦ ﺑﻴﺮﻭﻧﻲ
ﺗﺮﻳﻦ ﻗﻤﺮ ﻛﻬﻜﺸﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﺷﻴﺮﻱ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﻲ
ﺷﻮﺩ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﻧﻮﺯﺍﺩ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺭ ٣ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻝ ﺗﻮﻟﺪ
ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﻬﺎﺟﻢ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺪ ﻭ ﺗﺮﺱ ﺧﻮﺭﺩﻩ
ﺷﺪﻥ ﺗﻮﺳﻂ ﭘﺪﺭ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺩﻳﺪﻥ ﭘﺪﺭ
ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﺶ ٣ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ؟
ﺁﻳﺎ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻳﻦ ﻣﻄﺎﻟﺐ
ﺯﺍﻳﻴﺪﻩ ﺫﻫﻦ ﻣﺮﻳﺾ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﻛﻼً ﺳﺮﻩ
ﻛﺎﺭﻱ؟!
ﺍِ ﻓﺤﺶ ﻋﻤﻪ؟ !
ﺧﻮﺩﺗﻲ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هواشدید گرم بود کلی ادم دور اب سردکن تو خیابون وایساده بودیم اب بخوریم
پسره با دوستاش اومده دید شلوغه میگه یه قولوپی کی آخره؟!!
مرده بودیم از خنده! خدایی اگه پسرا نبودن همه افسرده شده بودیم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 20:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقو ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﻐﻠﯿﻢ ﮔﻔﺘﻢ: "ﺣﺎﺟﯽ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺳﻂ ﻣﯿﺮﻗﺼﻪ ﻗﯿﺎﻓﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﺭﯾﺨﺘﻪ"
ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ: "ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﺗﻮ ﻣﯿﮕﯽ ﭘﺴﺮ ﻧﯿﺴﺖ، ﺩﺧﺘﺮﻣﻪ !"
|:
ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺁﺏ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ" "ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﺷﻤﺎ ﭘﺪﺭﺷﯽ."
ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ : "ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﻣﻦ ﭘﺪﺭﺵ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﻣﺎﺩﺭﺷﻢ!!!"

آقو ینی له له شدم هااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/6 - 18:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 20:11
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــراقب باش پا بر روی چشمانم نگذاری

این چشم ها هنوز

نگرانند برای تو ...!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 20:09
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 20:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



داداشم تو خونه داشت فوتبال بازی میکرد بهش گفتم مگه اینجا جای فوتبال بازی کردنه گفت:تووو از فوتبال چی میدونی؟ برزیل داره تو خونش جام جهانی برگزار میکنه !!!



دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﺯﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺑﯽ ? ﻧﮕﯿﺪ ﻣﺴﯽ . . . !
ﺑﮕﯿﻦ : ﺣﻘﯿﻘﯽ . . .!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:54
+6