تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105254
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﮐﺖ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺍﺯﺧﻮﺩﻡ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﻢ! ﺍﻣﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﻮ ﻫﺮ ﻣﺮﮐﺰ ﺧﺮﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﭘﺎ ﻣﯿﺬﺍﺭﻡ، ﺩﺭﺵ ﺧﻮﺩ ﺑﺨﻮﺩ ﻭﺍﺳﻢ ﻭﺍ ﻣﯿﺸﻪ :| ! ﺍﺻﻦ ﺧﻮﺩﻣﻢ ﻣﻮﻧﺪﻡ .... ﺁﺧﻪ ﺁﺩﻡ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﺤﺒﻮﺏ؟! ﺍﻧﻘﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ؟ ! ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺎ ﺟﺬﺑﻪ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍی کســـﺎﻧی کِـه ﺣـَـﺮﻑ ﺍﺯ دوست داشتن ﻣﯿﺰﻧﯿﺪ!
.
.
.
.
.
.
.
ﺯﺭ نـزنــیــد…
ﺑﺎ تشکر
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.

ﺑﻨﻈﺮ ﻣﻦ ﺩﺧﺪﺭ ﺑﺎﺱ ﺟﻠﻮ ﻫﻤﺴﺮ ﯾﺎ ﺩﻭﺱﭘﺴﺮﺵﻟﺒﺎﺱ ﺑﺎ ﺭﻧـــﮕﺎﯼ ﺷــــــــــﺎﺩ ﺑـــﭙﻮﺷﻪ
ﺑﺎﺱ ﭘﺎﯾﻪ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺷﺮ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺷﯿﻄﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻭ ﮐﻮﻟﺖ ﺑﺎﻻ ﺑﺮﻩ ،

ﮐــــِــﺮﻡ ﺑﺮﯾﺰﻩﻫﯽ ﺑﺨﻨﺪﻩﻧﻪ ﺑﺸﯿﻨﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﻣﺚِ ﺟﻮﺟﻪ ۱ ﺭﻭﺯﻩ ﻏﻤﺒﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﺸﯿﻨﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﻠﯽ ﺍﺳﺘﯿﺸﻦ ﺑﺎﺯﯼﮐﻨﻪ ﺷﺮﻃﯽ :))

ﺗﻮﻟﺪﺕ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﯽ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﯿﮏ ﻭ ﺑﮑﻮﺑﻪ ﺗﻮﺻﻮﺭﺗﺖ ﻫﺮ ﻫﺮ ﺑﺨﻨﺪﻩ

ﺣﺮﺻﺘﻮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﺍﻋﺼﺒﯽ ﮐﻪ ﺷﺪﯼ ﺑﭙﺮﻩﺑ ﻐﻠﺖ ﻣﺎﺍﺍﺍﭼﺖ ﮐﻨﻪ

ﯾﻪ ﺳﺮﻩ ﻏﺮ ﻧﺰﻧﻪ ﺧﻼﺻﻪ ﺗﻮ ﺑﺮﻕ ﻧﺒﺎﺷﻪ:D

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﺧﻼﻗﺸﻮ ﺑﺪﻭﻧﻪ

ﻧﻪ ﯾﮑﯽ ﻣﺚِ ﻣﻦ

ﺣﺮﺻﻤﻮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﯾﻬﻮ ﺷــــﻖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻢ ﺯﯾﺮ ﮔﻮﺷﺶ ﯾﭙﺎﺷﻪ ﺭﻭ ﮐﺎﻧﺎﭘﻪ!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮔﻼﺑﯽ ﮐﯿﻠﻮ۱۸ ﺗﻮﻣﻦ !
ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﺘﻮﻥ ﮔﻔﺖ ﮔﻼﺑﯽ ﺑﺎﯾﺪ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻏﺮﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻼﺑﯿﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
ﺍﻻﻥ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻏﺮﻭﺭ ﮐﻨﯿﻦ ﻋﻤﻮ ﺑﺒﯿﻨﻪ !!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعای علی :

خدایا... من کل ماه رمضون، هر روزشو روزه میگیرم، ۲دقیقه مونده به اذان روزه مو میخورم
تا بهت ثابت کنم گل دقیقه 90 تا کجای آدمو میسوزونه...!
حالا ببین ....!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/5 - 19:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 16:41
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



هروقت شماره ناشناس بهم زنگ میزنه میفهمم که آشناس!
چون جواب آشناها رو نمیدم میرن با شماره ناشناس زنگ میزنن:|



دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 16:35
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روش تربیتی مادرم اینجوری بود که
مثلا من داشتم آشغال می ریختم می گفت داری آشغال میریزی ؟
میگفتم : نریزم ؟؟
میگفت می تونی بریزی ولی بعدش جرت میدم !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 16:31
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
من به دل خودمم رحم نکردم

تنگ شد جرش دادم…

هه…پس تو ام مواظب باش
دیدگاه  •   •   •  1393/04/4 - 16:24
+10