تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105262
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿـــﺮﻩ ﺩﺳﺸﻮﯾﯽ ﺑَــــــــــﺮﻕ ﻣﯿﺮﻩ، ﺟـــﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﻪ،
ﺯﻧﺶ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﺮﺍ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﮑﺸﯽ ﺑﺮﻕ ﺭﻓﺘﻪ دیگه!
ﻣﯿﮕﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺯﯾﺎﺩ ﺯﻭﺭ ﺯﺩﻡ ﮐـــﻮﺭ ﺷﺪﻡ!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از نظر صداسیما تیم ملی سه حالت بیشتر نداره :
برد ( مقتدرانه )
مساوی ( ارزشمند )
باخت ( چیزی از ارزش ما کم نکرد ) ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره تو فیسبوک پست گذاشته
چشام سگ داره
میدونی با چشمام چی بهت میگم؟!
منم کامنت گذاشتم:
"هاپ هاپ"
لامصب بلاکم کرد :|
خو مگه سگ چیز دیگه ای هم میگه؟
:)))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ممکنه من بهت بگم :"بذار به درد خودم بمیرم"
اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش !!
بیشعور :| :))=))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان خود جمشید مشایخی با آی دی فیک داره تو پیج مسی فحش میذاره
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مـــرد باس هـر یه ساعـــت یــه بار داد بزنـــه بگــه : "خـــانووووووووووووووووم" وقت قهرته ، قهــر کن میخـــــوام منــــت بکشــــم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی همه جورابااا ولی بیشتر برای نوع زنونش چون تا وقتی جفتش کنارشه با هیشکی جز اون قدم نمیزنه و بعد از جفتش هم خودشو تو سرشیر حموم اعدام میکنه تا خیانت نکنه !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا ما اومدیم یه آدم خوشگلو خوشتیپو بغل کنیم
.
.


.
.
.
تــــــــــق خوردیم به آینه
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی ﺍﺯ آقایون اددلیستم ﻣﺎ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﺫﻭﻕ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺧﻮﺩﺗﯽ ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻠﻪ ^__^
.
..
.
.
.
ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﭘﺴﺘﺎﺗﻮ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ . . . ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سراغ من اگر می ایید
.
.
.
.
بیایید
.
.
.
.
ولی تورو خدا شام نمونید خرج زیاده بالا غیرتن :)))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:26
+3