تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105264
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
بیچاره سگ ...
دهنش وا مونده بود و زل زل نگام میکرد ...
وقتی خیلی عصبانی با گوشی صحبت میکردم و به طرف میگفتم :
داری مثل سگ دروغ میگی ...!!!! o_O
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم :

بچه که بودم فکر میکردم این مورچه طلایی کوچولو ها خارجــــیَن...!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چگونه در ماه رمضان تشنگی را برطرف کنیم؟
.
.
.
.
.
.
ابتدا لیوانی را پر از تف کرده و در یخچال میگذارید
و بعد از خنک شدن سر میکشید
همانطور که میدانید آب دهان روزه را باطل نمیکند!!!
(اگه فحش بدی دیگه نه من نه تو:)
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین تعویض ایران
تعویض عادل با مزدک بود
اصن روند بازی رو عوض کرد .. :))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم امام جماعت بین رکعت دوم وسوم شک داشته تقاضای ویدیو چک کرده .. :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 19:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوختن....
.
.
.
.
همیشه از سوز دل نیست.....
.
.
.
.
از باختن مال نیست....
.
.
.
.
از داغ عزیزان نیست....
.
.
.
.
سوختن گاهی حاصل اعتماد به....
.
.
.
.
رنگ آبی شیر توالت است...
.
.
هه خخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 18:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 18:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/3 - 18:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینو بخون انگار 6تا لیسانس گرفتی
بچه ای از پدرش پرسید سیاست یعنی چه؟
پدر میگه:برای تو یک مثال در مورد خانواده ی خود میزنم..
من حکومت هستم
چون همه چیزرا من تعیین میکنم.
مامانتت جامعه است چون کارهای خونه رو اون اداره میکنه .
کلفتمون ملت فقیر و پابرهنه هست چون ازصبح تا شب کا میکنه و هیچی نداره
تو روشنفکری چون داری درس میخونی و پسر فهمیده ای هست
داداش کوچیکت هم ک دو سالشه نسل اینده است...........
پسرک نصف شب باصدای برادر کوچیکش از خواب میپره و میبینه زیرش کثیف کرده میره
توی اتاق خواب پدر و مادرش میبینه پدرش توی تخت نیست و مادرش ب خواب عمیقی فرورفته و هرکار میکنه مادرش بیدار نمیشه.
میره تو اتاق کلفتشون ک اونو بیدار کنه میبینه باباش با کلفتشون خوابیده!!!!!!!!!!!!!
فردا صبح باباش ازش میپرسه :پسرم فهمیدی سیاست چیه؟
پسر میگه:
بله پدر سیاست یعنی اینکه حکومت ترتیب ملت فقیر و پابرهنه رو میده درحالی ک جامعه ب خواب عمیقی فرورفته و روشنفکر هر کاری میکنه نمیتونه جامعه رو بیدار کنه درحالیکه نسل اینده داره تو کثافت دست و پا میزنه.......
دیدگاه  •   •   •  1393/04/2 - 19:53
+7