تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105266
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اِمشــب . دیــوانــگیــــــــــم بالا زده . نه ســــکوت نه موســــــیقی . . . نه هیچ چیز و هیچ چیز دیگـــــــــر . . . . این دیــوانــگــی را تــســکین نمی دهــد . . . . . . . جز عــــطر تـنت . . . ..

دیدگاه  •   •   •  1393/04/2 - 19:45
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد یه مستراقایی بود بصورت ذوزنقه

خودش اینجا بود سوراخش نزدیک هسته کره زمین

لامصب خیلی ازشون میترسیدم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/2 - 19:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از الان به مدت 40 روز
استفاده از هر نوع ظرف مسی به جز افتابه ممنوع است
:D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/2 - 19:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من رفتم فوتبال ببینم
به امید له نشدن ایران
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 20:25
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم میگ تو کی میخوای بزرگ شی؟
من هم سن تو بودم حامله بودم!!!
منم گفتم مامان منم میتونم اما فکر آبروتونم :|

هیچی دیگ الان زبونم تو گچه:(
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 20:20
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بس که کنکور رو تو این مملکت گنده کردن، هرکی میره دانشگاه فکر میکنه آدم شده…
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 20:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 20:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جوری پستامُ لایک نمیکنین که انگارعشقِ اولتون من بودم

ویهو خطمو عوض کردم
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 19:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ببین عزیزمن ﻣــــﻦ ﺍﻭﻧــــﻲﻛــــﻪ ﺧـــﻮﺩﻡ ﻣﻴـــــﺨــﻮﺍﺳـــﺘـﻢﻧﺸــــــﺪﻡ
ﭼـــــﻪ ﺑــﺮﺳـــــﻪ ﺑــــﻪﺍﻭﻧـــــﻲ ﻛــــﻪ ﺗـــﻮ ﻣﻴــــﺨـــﻮﺍﻱ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 19:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮎ ﻣﻮﻗﻊ ﻋﻘﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﮕﻪ ﺑﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ
ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻫﺎ
ﮔﻔﺖ: ﺑﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻋﺸﻘﻢ ﮎ ﻧﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻢ .......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﺪﭼﺸﻤﺘﻮﻥ ﺭﻭﺯﺑﺪﻧﺒﯿﻨﻪ ﺩﻭﻣﺎﺩﭼﻨﺎﻥ ﮐﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮﺻﻮﺭﺗﺶ ﮎ ﺻﺪﺍ ﺁﺏ ﻫﻮﯾﺞ
ﺩﺍﺩ
ﻋﻘﺪﺷﻢ ﻧﮑﺮﺩ .ﻣﺎﺩﺭﺷﻮﻫﺮ ﻭﺧﻮﺍﻫﺮﺷﻮﻫﺮﺷﻢ ﮔﯿﺴﺎﺷﻮﮐﻨﺪﻥ ﭼﻮﻥ ﺟﻠﻮ
ﻓﺎﻣﯿﻼ
ﺁﺑﺮﻭﺷﻮﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ .....
ﻭﺍﻣﺎﺑﺎﺑﺎﯼ ﻋﺮﻭﺱ !!! ﺑﺎﮐﻤﺮﺑﻨﺪ ﺍﻓﺘﺎﺩﺑﻪ ﺟﻮﻧﺶ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮎ ﺟﺎﺩﺍﺷﺖ ﺯﺩ
ﺳﯿﺎﻩ ﻭﮐﺒﻮﺩﺵ ﮐﺮﺩ !..
ﺍﻻﻧﻢ ﻃﻔﻠﮏ ﺗﺮﺷﯿﺪﻩ ﻫﯿﭽﮑﺴﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩﺑﮕﯿﺮﺵ .
ﺑﺎﺑﺎﺷﻢ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺍﺯﺧﻮﻧﻪ ﺑﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ , ﻋﺸﻘﺸﻢ ﺍﻻﻥ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻩ
ﺯﻧﺸﻢ ﺧﻌﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ !!!......
ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺍﺧﻼﻗﯽ:
ﺩﺭﺯﻣﺎﻥ ﻋﻘﺪﺍﺯﭘﺪﺭ ﻭﻣﺎﺩﺭ ﺧﻮﯾﺶ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ !.... ﺑﺎﺗﺸﮑﺮ !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 19:51
+3