♥ نگار ♥
اعتراف میکنم تا وقتی که موبایل نداشتم جمله “هیشکی منو دوس نداره” رو درک نمیکردم؛
حالا هروقت میرم سر گوشیم عمق این جمله رو میفهمم !
حالا هروقت میرم سر گوشیم عمق این جمله رو میفهمم !














خوب رفیق گوشیتو روشن کن بعد اگه تونستی دوباره خاموشش کنی بیا اینجا بگو هیشکی منو دوس نداره

1393/03/31 - 19:39



1393/03/31 - 19:41 ( لايک توسط 1 کاربر )