تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105271
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻣﯽﺧﻮﺭﯾﺪ ...
ﻣﺴﺖ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ ...
ﻣﯿﺮﯾﺪ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ...
ﻓﺎﺯ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺪ ...
ﻣﯿﺮﻗﺼﯿﺪ ...
.
.
ﺧﺎﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺗﻮﻥ ... |:
ﻣﻨﻢ ﺑﺒﺮﯾﺪ ﺧﺐ !... |:
ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﯾﻪ ﮔﻮﺷﻪ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﻓﻘﻂ !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ،، ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺯﺍﺩﻡ ﮔﻮﺷﻴﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ..
ﻣﻴﮕﻢ : ﺳﻼﻡ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻫﺲ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺁﻟﻪ
ﻣﻴﮕﻢ : ﮔﻮﺷﻴﻮ ﺑﺪﻩ ﺑﻬﺶ
ﻣﻴﮕﻪ: ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻪ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﮔﻠﯿﻪ ﻣﻴﮑﻨﻪ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﺑﺎﺑﺎﺕ ﭼﯽ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺍﻟﻪ ﺑﺎ ﭘﻠﻴﺴﺎ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺩﻟﻪ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺭﺿﺎﺕ ﭼﯽ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﻟﻔﺘﻪ ﺑﻴﻤﺎﻟﺴﺘﺎﻧﺎ ﻟﻮ ﺑﮕﻠﺪﻩ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﺑﺎﺑﺎ ﺑﺰﺭﮒ ﭼﯽ؟
ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﻭﻧﻢ ﻟﻔﺘﻪ ﭘﺰﺵ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﭼﺮﺍ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺁﺧﻪ ﻣﻦ ﮔﻢ ﺷﺪﻡ .
ﻣﻴﮕﻢ : ﮐﺠﺎﯾﯽﺍﻻﻥ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﺯﻳﻠﻪ ﺗﺨﺖ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حوله خریدم اسم شرکت سازندش کویره
شعار تبلیغاتیشو داشه باشین فقط :

دریایتان را کویر میکنیم .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دیدین یه مرد سینشو سپر کرده, سرشو بالا گرفته و زبونش رو در اورده تعجب نکنید..
.
.
.
.
.
.
.
.
اتفاق مهمی نیفتاده; داره زیپ شلوارشو میکشه بالا!!!
( مقابله با مسخره کردن دخترا وقت ریمل زدن )
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقاهه میره سربازی، دور كلاش قرمزی،

آچین و واچین….با صدای چی؟

با صدای مرغ…..

یه مرغ دارم ر وزی 2 تا تخم میكنه، چرا 2 تا؟

چون دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده….

شاید پشت كوه انداختی؟ نه خیر ،

زنجیر منو بافتی، بله . بابا اومده ، با كی اومده؟

اون كیه باهاش؟ چی چی آورده ؟ نخود و كیشمیش ،

با صدای چی؟ با صدای گاو ، گاو حسن چه جوره ؟

نه شیر داره نه
.
.
.
.
.
.
.
.
.…………… واقعاَ نشستی همشو خوندی؟
من بهت افتخار می کنم:))
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/31 - 18:20
+2