حمید
فقط كسايي ميخوان مثل بعضي آدماي ديگه باشن كه خودشون كسي نباشن
حمید
آدما از جنس برگند . گاهي سبزند ، گاهي پائيزن و زردند . زمستون ديده نميشن . تابستون سايبون سبزند. آدما خيلي قشنگن . حيف كه هر لحظه يه رنگند
gha3m
بعضی وقتا آدم دلش میخواد 2 تا دستش رو بذاره 2 طرفه صورتِ بعضیا محکم فشار بده!! بعد لباش که غنچه شد ، محکم ماچش کنه ...
gha3m
به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت . . . همیشه پای یک زن در میان است !
صنم
آدما بين الف تا ي قرار دارند. بعضي ها مثل " ب " برات ميميرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت ميشوند، مثل " م " منتظر مي مونند تا يه روز مثل " ي " يارت بشن.
gha3m
توی دنیای ما ابر قهرمان ها فقط توی داستان هان، ولی آدم بد ها واقعی هستند!
gha3m
هیچکس مجبور نیست انسان بزرگی باشد تنها آدم بودن کافیست.
حمید
امشب كه به ياد من نيستي بگذار برايت ترانه اي بخوانم از آدمكي برفي كه در حسرت تو آب شد وتو چشمهاي خيسش را به آستين پيراهنت دوختي!!!