یافتن پست: #آدم

حمید
حمید
فقط كسايي ميخوان مثل بعضي آدماي ديگه باشن كه خودشون كسي نباشن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 00:06
+1
حمید
حمید
آدما از جنس برگند . گاهي سبزند ، گاهي پائيزن و زردند . زمستون ديده نميشن . تابستون سايبون سبزند. آدما خيلي قشنگن . حيف كه هر لحظه يه رنگند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:57
+3
ronak
ronak
این آدم دستش از مچ قطع شده، اما بازم اونو به شکل یه انگشت درآورده :)) ایـــــول به این همه روحــــیه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:43
+4
gha3m
gha3m
بعضی وقتا آدم دلش میخواد 2 تا دستش رو بذاره 2 طرفه صورتِ بعضیا محکم فشار بده!! بعد لباش که غنچه شد ، محکم ماچش کنه ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:57
+3
gha3m
gha3m
به سلامتی اون پسری که خواست آدم بشه ولی یه دختر اومد تو زندگیش و نذاشت . . . همیشه پای یک زن در میان است !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:56
+2
صنم
صنم
آدما بين الف تا ي قرار دارند. بعضي ها مثل " ب " برات ميميرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت ميشوند، مثل " م " منتظر مي مونند تا يه روز مثل " ي " يارت بشن.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 12:30
+4
صنم
صنم
آدما بين الف تا ي قرار دارند. بعضي ها مثل " ب " برات ميميرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت ميشوند، مثل " م " منتظر مي مونند تا يه روز مثل " ي " يارت بشن.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 12:29
+2
gha3m
gha3m
توی دنیای ما ابر قهرمان ها فقط توی داستان هان، ولی آدم بد ها واقعی هستند!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 02:32
+1
gha3m
gha3m
هیچکس مجبور نیست انسان بزرگی باشد تنها آدم بودن کافیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 02:31
+1
حمید
حمید
امشب كه به ياد من نيستي بگذار برايت ترانه اي بخوانم از آدمكي برفي كه در حسرت تو آب شد وتو چشمهاي خيسش را به آستين پيراهنت دوختي!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 00:32
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ