ronak
بـــہ خــــ ـوابمـــ بیـــــ ـآ ... شـــــ ـاید آرامشـی یــ ـابمــــ هـــــ ـر چــــ ـند کوتــــ ـاه هـــــ ـر چــــ ـند در خوابـــــ /. . .
رضا
قرارمان باشد وقت بیقراری دل تو آرامشم باش من تنهایت نمیگذارم تا آخر قصه ی ِ این دل ِ بیدل
gha3m
آرامش یعنی یکی باشه که اگه از تو بغلش اومدی بیرون تا برمیگردی، دلت شور نزنه که زنبیل نذاشتی . . ...
gha3m
کاش می فهمیدی.... قهر می کنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویى:بمان... نه اینکه شانه بالا بیندازى; و آرام بگویى:هر طور راحتی.
رضا
مرا اينک تو آرام و کمی هم مهربانانه میان سینه ات بنشان و بنگر حال شیرینم پس از صید همین مستی به آرامی و ارامی درون آبی چشمان زیبایت نوازش کن خطوط قرمز دل را که از دلتنگی رویت دمادم رنگ می بازد و رؤیای دوچشمت را به امواج نگاه تشنه ام بسپار که از مدّ تا به جزر آن تلاطمها از عشق توست مرا اينک میان سینه ات بنشان کنار ساحل آرامش اين عشق
رضا
مرا اينک تو آرام و کمی هم مهربانانه میان سینه ات بنشان و بنگر حال شیرینم پس از صید همین مستی به آرامی و ارامی درون آبی چشمان زیبایت نوازش کن خطوط قرمز دل را که از دلتنگی رویت دمادم رنگ می بازد و رؤیای دوچشمت را به امواج نگاه تشنه ام بسپار که از مدّ تا به جزر آن تلاطمها از عشق توست مرا اينک میان سینه ات بنشان کنار ساحل آرامش اين عشق