یافتن پست: #آرام

ronak
ronak
در Romantic
روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:46
+4
ronak
ronak
در Romantic
از عجایب عشق همین است : تنها همان آغوش آرامت می کند که دلت را به درد می آورد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:36
+5
ronak
ronak
آرامش در زندگی بهترین چیزه بیا به آرامش فکر کنیم به زندگی به عشق به زیبایی به بهشت به جهنم به درک به تو چه به من چه برو اعصاب ندارم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 15:36
+10
-2
امیرحسین
امیرحسین
هر وقت از اوضاع فعلی مملکت احساس ترس و نگرانی کردید . . . . . خیلی زود برید تلویزیون و روشن کنید و بگیرید شبکه خبـــــــــر، اصن یه آرامشی بهتون دس میده که نگــــــــــو. حتی ممکنه با آشنا هاتون تو خارج از کشورم تماس بگیرید و بگید پاشن بیان ایران چون همه دنیــــــا به هم ریخته جز ایـــــــران!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:34
+4
ronak
ronak
بـــہ خــــ ـوابمـــ بیـــــ ـآ ... شـــــ ـاید آرامشـی یــ ـابمــــ هـــــ ـر چــــ ـند کوتــــ ـاه هـــــ ـر چــــ ـند در خوابـــــ /. . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:28
+3
رضا
رضا
قرارمان باشد وقت بیقراری دل تو آرامشم باش من تنهایت نمیگذارم تا آخر قصه ی ِ این دل ِ بیدل
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 12:06
+1
gha3m
gha3m
آرامش یعنی یکی باشه که اگه از تو بغلش اومدی بیرون تا برمیگردی، دلت شور نزنه که زنبیل نذاشتی . . ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 02:32
gha3m
gha3m
کاش می فهمیدی.... قهر می کنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویى:بمان... نه اینکه شانه بالا بیندازى; و آرام بگویى:هر طور راحتی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 01:47
+2
رضا
رضا
مرا اينک تو آرام و کمی هم مهربانانه میان سینه ات بنشان و بنگر حال شیرینم پس از صید همین مستی به آرامی و ارامی درون آبی چشمان زیبایت نوازش کن خطوط قرمز دل را که از دلتنگی رویت دمادم رنگ می بازد و رؤیای دوچشمت را به امواج نگاه تشنه ام بسپار که از مدّ تا به جزر آن تلاطمها از عشق توست مرا اينک میان سینه ات بنشان کنار ساحل آرامش اين عشق
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 21:14
+7
رضا
رضا
مرا اينک تو آرام و کمی هم مهربانانه میان سینه ات بنشان و بنگر حال شیرینم پس از صید همین مستی به آرامی و ارامی درون آبی چشمان زیبایت نوازش کن خطوط قرمز دل را که از دلتنگی رویت دمادم رنگ می بازد و رؤیای دوچشمت را به امواج نگاه تشنه ام بسپار که از مدّ تا به جزر آن تلاطمها از عشق توست مرا اينک میان سینه ات بنشان کنار ساحل آرامش اين عشق
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 19:47
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ