یافتن پست: #آرام

saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 16:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه یک درصد دغدغه میتونه گند بزنه به نود و نه درصد آرامش !!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از امام صادق ـ علیه السلام ـ پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟
فرمودند : بر چهار اصل:
1. دانستم رزق مرا دیگری نمی‌خورد، پس آرام شدم؛
2. و دانستم که خدا مرا می‌بیند، پس حیا کردم؛
3. و دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی‌دهد، پس تلاش کردم؛
4. و دانستم که پایان کارم مرگ است، پس مهیا شدم.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 14:38
+4
mina
mina
ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ، ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﻃﻌﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ !
ﺑﺎﻭﺭ کن ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮﯾﯽ که “ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ” ﺁﺭﺍﻣﺘﺮ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯽ ﺁﯾﻢ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 11:27
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 10:23
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

مرد را به عقلش نه به ثروتشزن را به وفايش نه به جمالشدوست را به محبتش نه به کلامشعاشق را به صبرش نه به ادعايشمال را به برکتش نه به مقدارشخانه را به آرامشش نه به اندازه اشاتومبيل را به کاراییش نه به مدلشغذا را به کيفيتش نه به کميتشدرس را به استادش نه به سختیشدانشمند را به علمش نه به مدرکشمدير را به عمل کردش نه به جایگاهشنويسنده را به باورهايش نه به تعداد کتابهايششخص را به انسانيتش نه به ظاهرشدل را به پاکیش نه به صاحبشجسم را به سلامتش نه به لاغریشسخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش

دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 00:44
+5
هيچگاه عشق به همدم را پاينده مپندار و از روزي كه دل مي بندي اين نيرو را نيز در خويش بيافرين كه اگر تنهايت گذاشت نشكني و اگر شكستي باز هم نا اميد نشو ، چرا كه آرام جان ديگري در راه است . (ارد بزرگ)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 19:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روم به دیوار ..... تا میریم دَس شویی

شونصد نفر تو یاهو باز میزنن

شصتا اس ام اس واسم میاد

بیس نفر به موبایلم میزنگن

هیفدَه نفر زنگ در خونه رو میزنن

صدای همشونم تا دس شویی میاد آرامش واسه آدم نمیزارن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 16:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چــه دمــدمــے مـزاج شـده احـساســم
گـــاهـے آرام . . .
گـــاهـے بــارانـے . . .
چه بـے ثـبـاتــم بـے تـ ـ ـو!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا

آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...

اینجا زمین است

اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است

اینجا گم که میشوی

بجای اینکه دنبالت بگردنن

فراموشت میکنند.........
دیدگاه  •   •   •  1392/05/15 - 15:34
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ