یافتن پست: #آرام

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

یک نفس یاد خدا یک سبد خاطرآسوده و شاد
یک بغل شبنم آرامش صبح
یک هزار آیینه از جنس دعا
همه تقدیم تو باد

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 15:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن دوسـت دآرَد عـِشـقَـش ،

از پـُشـت دَسـتـآنـش را دور بَــدنَــش حـَـلــقــه کُـنـد،گــردنَــش را بــبـوسـَـد،

چَـشـمـآنـَش خــُـمـآر مـیـشَـود .

به آرآمـی گــوشــه ی لَـــبــش را گـــآز مـیـگـیـرَد . . .

صـدآیـَـش مـیـلـَـرزَد، زیـر ِ لَــب مـیـگـویـَد دوسـتـَتــــــــ دآرَمـــــــــ !

زَن مـیـدآنَـد کــه وجـودَش بــآ عِـشـق کـآمـل تَـر مـیـشَـوَد . . .

و بــآ بــوســه ای عـآشـقـآنــه بــه اوج ِ آرامـِـش مـیـرسَـد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 13:08
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


غفلت کرده ای مــــادر .... پشت این قلب عاشق ٫ فرزندت آرام آرام جـــان میسپارد و تو فرامـــوش کردنت را به او نیاموخته بـــودی !!!!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:43
+3
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:33
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
هرکه آید گوید :

گریه کن   تسکین است

گریه آرام دل غمگین است

چند سالیست که من میگریم

در پی تسکینم

ولی ای کاش کسی می دانست

چند دریا بین ما فاصله است

من و آرام دل غمگینم {-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 13:58
+1
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 15:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان


بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏

اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَ وَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّکینةِ فی قُلوبِ المؤمِنین

خدایا در این روز درهای بهشت را برویم بگشا و درهای آتش دوزخ را برویم ببند و در آن برای تلاوت قرآن توفیقم ده ای نازل کننده آرامش در دل‌های مؤمنان
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 12:39
+4
roya
roya
در CARLO
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن ... !
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم ... !
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده , راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره ... !
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون ... !
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از ... !
... ... اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن ... !
اینایی که همیشه میخندن ... !
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن ... !
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن ... !
اینا فرشته ان ... !
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه , اذیتشون نکنین ... !
تنهاشون نذارین ؛ داغون میشن....
خوشت اومدبازنشرکن دوست عزیز
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 10:03
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/7 - 00:49
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

خدایا! مرا به بزرگی چیزهایی که ارزانی کرده ای آگاه کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را برهم نریزد

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 23:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ