یافتن پست: #آرام

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


صداي تو از جسم آرامشه ... نزار حس آرامشم گم بشه ... صدام كن تا قفل دلم بازشه ... صدام كن تا عشق آغازشه ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 00:51
+7
saqar
saqar
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:38
+5
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii
به اندازه چای داغ شب امتحان دوستت دارم

اما......اضطراب نمیگذارد نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:58
+6
saqar
saqar
در CARLO

اگرچه هنوز همه ی اون دلایلی که به خاطرشون یک ارتباط گمشده ی پاک رو رها کردم،


کاملا بر طرف نشده اما برای من همینقدر که زیر سقف خانه ام آرامش کبوتری در لانه


را حس می کنم کافیست. از همه ی شما که بودن کم حوصله ام را اینجا تحمل


می کردید بسیار ممنونم.ساغر

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:00
+3
saqar
saqar
در CARLO
اینجا مکانیست برای خالی کردن عقده هایی که هراز گاهی زیر گلویم لانه می کند.
اینجا همان جاییست که روح تب آلودم را پاشویه می کنم شاید که آرام گیرم.
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:39
+3
-1
saqar
saqar
اين  روزا ؛برام  تداعي زمانيست كه به سختي ميگذشت .

زماني با اضطرا ب هرروزه ؛اشكهاي پنهاني؛خوابهاي آشفته؛


كز كردن در  تنهايي؛تظاهر به آرامش؛ بغض فروخورده؛


روزهاي انتظار ؛انتظاري تلخ وسرد .


روزهاي لرزيدن ؛روزهاي  ناله ي بيصدا؛روزهاي خاكستري؛


روزهايي كه خدا راميديدي.او هم غمگين بود.


روزهايي كه كسي بايد ميرفت.

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:31
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 15:28
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای کیسه ایست ، هول هولکی و دمدستی. این دوستی ها برای رفع تکلیف خوبند اما خستگی ات را رفع نمی کنند. این چای خوردنها دل آدم را باز نمی کند خاطره نمی شود فقط از سراجبارمی خوریشان که چای خورده باشی به بعدش هم فکر نمی کنی . دوستی با بعضی آدمها مثل خوردن چای خارجی است. پر از رنگ و بو . این دوستی ها جان می دهد برای مهمان بازی برای جوکهای خنده دارتعریف کردن برای فرستادن اس ام اس ها و ایمل های صد تا یک غاز. برای خاطره های دم دستی. اولش هم حس خوبی به تو می دهند. این چای زود دم خارجی را می ریزی در فنجان بزرگ. می نشینی با شکلات فندقی می خوری و فکر می کنی خوشحال ترین آدم روی زمینی. فقط نمی دانی چرا باقی چای که مانده درفنجان بعد از یکی دوساعت می شود رنگ قیر یک مایع سیاه و بد بو که چنان به دیواره فنجان رنگ می دهد که انگار در آن مرکب چین ریخته بودی نه چای . دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای سر گل لاهیجان است. باید نرم دم بکشد. باید انتظارش را بکشی. باید برای عطر و رنگش منتظر بمانی باید صبر کنی. آرام باشی و مقدماتش را فراهم کنی. باید آن را بریزی در یک استکان کوچک کمر باریک. خوب نگاهش کنی. عطر ملایمش را احساس کنی و آهسته آهسته بنوشی اش و زندگی اش کنی ونتوانی فراموش اش کنی

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:51
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
سکه های پول همیشه صدا دارند اما اسکناس ها بی صدا هستند
پس هنگامی که ارزش و مقام شما بالا میرود بیشتر آرام و بی صدا باشید
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 01:21
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


در من تنیده راز خیال‌های مبهم تو آنجا که حلزون‌های لزج لابلای برگ‌هایم می‌لولند آرام...! منتظر ماندم دست‌هایت را باز کنی صدایم بزنی انگشت‌هایت را بلغزانی بر ساقه‌هایم؛ حلزون‌ها را برداری و به کوچه بسپاری منتظر ماندم پر از هیاهوی تکرار ساعت


دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 20:58
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ