یافتن پست: #آرام

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺭﮔﯿﺮ Comment ﺗﻮﺍﻡ
ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ Like ﮐﻦ
Yahoo ﺍﮔﻪ ﺗﻨﻬﺎتـ ﮔﺬاشتـ
Facebook ﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎبـ ﮐﻦ
ﺩﻟتـ ﺍﺯ Poke ﻫﺎﯼ ﻣﻦ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﻧﺒﻮﺩ
ﺣﺘﯽ ﺗﻮ Friend ﻫﺎﯼ ﻣﻦ
Friend ﻫﺎتـ ﺑﯽ ﺍﺛﺮ ﻧﺒﻮﺩ
ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﻬتـ ﻣﺴﺞ ﻧﺪﻡ
ﺗﺎ ﺑﺎ ﭼﺸﺎﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﮐﻨﻢ
ﭘﯿﺠﺎﻣﻮ ﺑﺴﺘﻢ ﺭﻭتـ ﺗﺎ
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﮐﻨﻢ...
استادرضا بی مخ شاعربزرگ قرن21<img src=(" title=":((" />:)):)):)<img src=(" title=":((" />
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 14:21
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
به " تـــــــــــــو " کـــــه میرســـــم ...!
مکـــث میکنـــــم ...!
انگـــــار در " زیباییــ ــت " چیـــــزی را ,
جـــــا گذاشتـــــه ام !
مثلــــــــــا"...
در صـــ ــدایت ... آرامـــــ ـــش 
در چشـ ــــم هایـــــت ... زندگـــــ ـــی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 01:12
+5
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 22:57
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
تو به من خندیدی و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلود به من كرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاك

و تو رفتی و هنوز،

سالهاست كه در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تكرار كنان می دهد آزارم

و من اندیشه كنان غرق در این پندارم

كه چرا باغچه كوچك ما سیب نداشت

 

من به تو خندیدم

چون كه می دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی

پدرم از پی تو تند دوید

و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه

پدر پیر من است

من به تو خندیدم

تا كه با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو لیك لرزه انداخت به دستان من و

سیب دندان زده از دست من افتاد به خاك

دل من گفت: برو

چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را ...

و من رفتم و هنوز سالهاست كه در ذهن من آرام آرام

حیرت و بغض تو تكرار كنان

می دهد آزارم

و من اندیشه كنان غرق در این پندارم

كه چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/31 - 13:30
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
من دلـم می خواهد

خانه ای داشته باشم پر دوست

کنج هر دیوارش

دوست هایـم بنشینند آرام

گل بگو

گل بشنو

هر کسی می خواهد ، وارد خانهً پر عشق و صفایـم گردد

یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه کند

شرط وارد گشتن ، شستشوی دلهاست

شرط آن داشتن یک دل بیرنگ و ریاست

بر درش برگ گلی می کوبـم

روی آن با قلم سبز بهار

می نویسم : ای یار

خانهً ما اینجاست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 23:11
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 18:42
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
اندیشه آرام‎ ‎

آرام کن اندیشه را ، آنگه توبنگر

درخویشتن ، شوری ورای مرز پرهیز

آنجا توانی بنگری هردم خدارا‎ ‎

بی غفلت اندیشه وبی عقل سرتیز

‎ آنجا گلستانی دگر داری فراهم‎

بی خوف وبیم وغصه وبی رنج وماتم‎ ‎

‏«خود» مادرالام و، نیش ماست درکف

آن ریشه برکن ، بین بهشت خود دمادم‎ ‎

‎ مارا عذابی بیهده افکنده درچنگ

این آتش دیرینه خود تقدیرمانیست‎ ‎

اما توانی ، سررهانی ازهمه رنج

جایی رسی ، جزشوروآرامش تورانیست‎ ‎

‎ اندیشه چون آرام شد ، آرام گردی‎ ‎

آنگه هزاران نکته ناگفته خوانی‎ ‎

ورنه اسیروهم وپنداروقیاسی‎ ‎

روشن نداری ذهن ، تا روشن بمانی‎ ‎

‎ کم تکیه کن ، برعقل لبریزوشلوغت‎ ‎

آنگه توانی ، فکر توآرام باشد‎ ‎

ورنه به مردابت کشاند فکرمغشوش

صدها صنم هرلحظه برما می تراشد‎ ‎

‎ ما میدهیم ازکف ، زمام خویشتن را‎ ‎

چون بنده ی اندیشه ایم ، امی ودانا‎ ‎

تردید کن برتکیه گاه خویش لیکن‎ ‎

تابنگری ، آرام وبی اندیشه خودرا‎
دیدگاه  •   •   •  1392/04/30 - 10:30
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 14:39
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 22:20
+2
alifabregas
alifabregas
از عجایب سیگار همین بس که آتشش آرامت میکند در برابر کسی که دلت را آتش زده . . . !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/28 - 21:47
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ