یافتن پست: #آرام

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 16:32
+3
saman
saman
در CARLO
یکی از سوالایی که وقتی ازم پرسیده میشه سعی میکنم نشنوم و صحنه رو با آرامش ترک کنم :آب کتری جوش اومده؟



عواقب بعدی ناجوری داره!

قوری رو باید بشوری ...

چای رو دم کنی ...

صبر کنی رنگ بده ...

یه سینی چایی بریزی ...

اوووووووووووه مسیر زندگی آدم عوض میشه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 14:51
+3
saman
saman
در CARLO
دیشب خدارو دیدم...

 






گوشه ای آرام میگریست...

 






من هم کنارش رفتم و گریستم...

 






هر دو یک درد داشتیم ...

 




" آدم ها...."

 




عجب از آدمایی، که نشانه‌هایت را می‌بینند و

 






 انکارت می‌کند ...

 




و عجب از تو که انکارشان را میبینی و

 






 مهربانی میکنی . . .




آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/22 - 13:00]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 12:59
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
به سرنوشت بگویید اسباب بازیهایش بی جان نیستند،آدمند،میشکنند.آرامتر... {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 11:22
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
حضور آرامت در کنارم نیست ولی یادت مهمان همیشگی قلبم است . {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 19:36
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
زندگی می گذرد، با خوبی ها و بدی هایش، با کمی و کاستیهایش، با آرامش و خشم هایش، حرص و هیجان ها، شاید اما بیش از هر چیز با روزمرگی.
زندگی می گذرد، در تشویش و تردیدها، به سرعت می گذرد، گذشت زمان را حس نمی کنی و فقط حس می کنی که اتفاقی در شرف وقوع است.
آرزو می کنم، هدیه ای برای همه، آنها که می شناسم و نمی شناسم، کاشکی آن اتفاق بیافتد، اتفاقی به نام "خوشبختی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 11:09
+6
saqar
saqar
در CARLO
شما در چندمين روز ماه متولد شده ايد ؟ . . .

روز 1 ) خيلي كنجكاويد

روز 2) زندگي و احساسات شما در حد تعادل است

روز 3) رفتارتان ديگران را به اشتباه مي اندازد

روز 4) پيش از عمل كردن خوب فكرمي كنيد

روز 5) از تغييرات لذت مي بريد

روز6 ) سخاوتمندانه به نيازمندان ياري مي رسانيد

روز7 ) نسبت به تغييرات اطرافتان حساس هستيد

روز8 ) شخصيت شاد و رفتار دوستانه اي داريد

روز9 ) نمي دانيد چگونه بايد خود واقعيتان را نشان دهيد

روز10 ) فرد مسئولي هستيد

روز11 ) شما بخشنده و محتاط و داراي روحيه ايلطيف هستيد

روز12 ) شما پر انرژي و شوخ طبع هستيد

روز13 ) فردي صادق و ساده گير هستيد

روز14 ) گاهي اطرافيانتان را فراموش مي كنيد

روز 15 ) دوست داريد در مركز توجه قرار گيريد

روز16 ) به خوبي مي توانيد به نداي قلبتان گوش دهيد

روز17 ) دوست نداريد وارد امور دگران شويد

روز18 ) در نگاه اول فردي بسيار آرام به نظرمي رسيد

روز19 ) در مديريت امور زندگي مهارت خاصي داريد

روز20 ) شما همه چيز را جدي مي گيريد

روز 21 ) شما كنجكاو و يك دنباله رو واقعي هستيد

روز22 ) انسان بي نظيري هستيد
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 19:27
+5
xroyal54
xroyal54
در CARLO
خندیدن خوب است....
گریه آدم را آرام میکند...
اما....
لعنت بر بغض....
بر بغض...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:59
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
بیایید بس کنیم. بیایید میکرفون ها و تابلو های اعتراضیمان را کنار بگذاریم. من فکر میکنم مرد ها، واقعن مرد ها، انقدر ها که داریم نشان میدهیم بد نیستند. مردها احتمالن دلشان زنی میخواهد که کنارش آرامش داشته باشند. فقط همین. کمی آرامش در ازای همه فشار ها و استرس هایی که برای خوشبخت کردن ما تحمل میکنند. کمی آرامش در ازای قصر رویایی که ما طلب میکنیم... بر خلاف زندگی پر دغدغه ای که دارند، تعریف مردها از خوشبختی خیلی ساده است.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 17:37
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
لحظه ی دیدار در پیش رویم
تو را دیدم نشستی روبرویم
گره خورد نگاهت در نگاهم
و لبخندی بی اراده بر لبانم
نگاه آرام بر گوشه لغزید
چشم آرام در جستجوت چرخید
لحظه ها بگذشت و رفتم
بی قرار تجدید قرار گشتم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/20 - 00:29
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ