saqar
این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو "یااباالفضل (ع) "...
در شهید گمنام
میگویند هر وقت اب مینوشی بگو یا "حسین (ع) "این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو "یااباالفضل (ع) "...











عالی بود
1392/04/23 - 02:53