یافتن پست: #آرام

alifabregas
alifabregas
همینکه آرزوهایم را خاک کردم
به آرامش رسیدم
چه ساده بود خوشبختی......
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 20:48
+3
مهسا
مهسا
وقتـــی داشتــم فکــر میکـــردم
آخـــرین بـــاری کـــه آرامـــــــــــــش داشتــــم کـِــی بــــود ،
ســــر از خــــاطـرات ِ کـــودکــــی ام درآوردمـــ ـــ ــ ـ !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:53
+3
مهسا
مهسا
...
پـــشت این ،فرزنـــدت آرام آرام میسپارد ...
و ، کردن را به او نــیاموخته بــودی ... !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:37
+3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
یک دود میکنم
به یاد هایی که از سر و کول بالا رفته اند …
یک نخ به یاد تمام دل هایم …
یک نخ به یاد که همیشه داده ام …
یک نخ به یاد تمام های نریخته …
کمی لطفا
، به اندازه یک دیگر
، به اندازه های کوتاه
یک بیشتر تا این نمانده !:|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:27
+5
ملچ مولوچ
ملچ مولوچ
سه چیز زندگی انسان را خراب می کنند

الکل


غرور


عصبانیت
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز انسانها را می سازند


کار سخت

صمیمیت

تعهد
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز در زندگی بسیار ارزشمند هستند

عشق

اعتماد به نفس

دوستان
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز در زندگی که هرگز نباید از بین بروند

آرامش

امید

صداقت
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

به سه چیز هرگز تکیه نکن

غرور

دروغ

عشق

انسان با غرور می تازد

با دروغ می بازد

و با عشق می میرد
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

خوشبختی زندگی ما بر سه اصل است

تجربه از دیروز

استفاده از امروز

امید به فردا
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

تباهی زندگی ما نیز بر سه اصل است

حسرت دیروز

اتلاف امروز

ترس از فردا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 20:04
+9
NeDa
NeDa
چه آرام سرم را روی شانه هایت می گذارم چه مهربان نوازشم می کنی چه زیبا خواب می بینم چه تلخ بیدار می شوم تو بیدار نمی شوی ... تو رفته ای ... و دنیایم هنوز پر است از کابوس
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:47
+4
roya
roya
در CARLO
عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟
در آوردن گوشی از حالت سایلنت !
نبردن گوشی به دستشویی و حمام !
از رمز درآوردن اینباکس گوشی !
… پاک کردن آثار جرم !
خواب راحت …
زندگی راحت …
آرامش همراه با گریه !
تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد ۶ ساعت !
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:15
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 11:36
+6
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 20:01
+3
مهسا
مهسا
مراقب بعضی "یک ها" باشیم.
گاهی با "یک" کلام قلبی آسوده و آرام می گردد.
گاهی با "یک" قطره لیوانی لبریز می شود.
گاهی با "یک" بی مهری دلی می شکند.
گاهی با "یک" کلمه يك انسان نابود می شود.
مراقب بعضی "یک ها" باشیم.
در حالی که ناچیزند،
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:56
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ