یافتن پست: #آرام

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیــگـر هـوایِ بــرگــردانـدنـت را نــدارم . . .
هــرجــا کــه دلــت مــیـخــواهــد بــُـرو . . . !!!
فــقــط آرزو مــیـکـنـم وقـتـی هــوایِ مـَـن بـه سـرت زد
آنــقـدر آســمــانِ دلــت بــگــیــرد کـه بــا هــزار شــب گــریــه
چــشــمــانــت بــاز هــم آرام نــگــیــرد . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
خوش به حالشان !!


خوش به حال اونی که …


وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :


قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 20:00
+2
ramin
ramin
تا حالا دقت کردی ؟
پیدا کردن یک آدم وفادار
از پیدا کردن یک مارمولک پرنده ی سخن گوی سرخابی تو اقیانوس آرام سخت تره !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/9 - 12:53
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قوانین لیمن
دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که راه به راه درست هدایت می کند.
می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.
دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه
تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت
دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.
اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان
وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره
شخص نابینایی از سنت آنتونی پرسید: ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:38
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوست را به محبتش نه به کلامش
عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش
خانه را به آرامشش نه به اندازه اش
دانشمند را به علمش نه به مدرکش
مدیر را به عملکردش نه به جایگاهش
نویسنده را به باورهایش نه به تعداد کتابهایش
شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش
دل را به پاکیش نه به صاحبش
سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقـتـے حـس میڪنم
جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے
تــو نفـس میڪشـے و مـטּ
از هــماטּ نفـس هایتـــ نفـس میڪشم آرام مــی شوم
تـو بــاش هـوایـتـــ ! بـویـت!
بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ست
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 16:28
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
درین محاکمه تفهیم اتهام ام کن

سپس به بوسه ی کارآمدی تمام ام کن



اگرچه تیغ زمانه نکرد آرام ام،

تو با سیاست ابروی خویش رام ام کن



به اشتیاق تو جمعیتی ست در دل من

بگیر تنگ در آغوش و قتل عام ام کن



شهید نیستم اما تو کوچه ی خود را

به پاس این همه سرگشتگی به نام ام کن



شراب کهنه چرا؟ خون تازه آوردم...

اگر که باب دلت نیستم حرام ام کن



لبم به جان نرسید و رسید جان به لبم

تو مرحمت کن و با بوسه ای تمام ام کن !!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 11:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خواندن چیست؟ بهترین قرص خواب آور و آرامش بخش که با خواندن یک خط کاملا گیج شده و به خوابی عمیق فرو می روید
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:38
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در اضطراب دست های پر...آرامش دستان خالی نیست ...خاموشی ویرانه ها زیباست..این را زنی در آب ها می خواند...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:53
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
میگن آرامش یعنی هروقت قهر کنی ، مطمئن باشی کسی جاتو نمی گیره

ما که تا یه عشوه اومدیم طرف عروسی کرد رفت ... !
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/31 - 12:59
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ