یافتن پست: #آرام

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
בلمـ هَـوس یـڪ בوست قَـבیمـے ڪـرבه..!


یـڪ رفیق شش בانگ..


یـڪ آرامـ בل..


ڪسـے ڪـه امتحـانش را בر رفاقت پس בاבه..


وבیـگر محڪ زבن و زیـر و رو ڪـرבنـے בر ڪار نباشـב..


رفیقے ڪه نگـویم و او بشنـوב..


بخنـבم و حجـم بغضـم را בر خـَنـבه ام ببینـב..


رفیقـی ڪه بگـویمش برو!امـا..


بمـانـב ڪـه نروב،وقتـے مـانـבنش آرامـم مـے ڪنـב..
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:26
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:17
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دلم یک جای دنج میخواهد آرام و بی تَنِش جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی! تا آدم گاهی آنجا آرام بگیرد مثلا آغوش تو !
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 20:14
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گرمای چادر
گرم است……….. خیلی !

راستش را بخواهی تحملش سخت است …..

اما میدانی گرمای چادرم را چگونه صبوری میکنم ؟؟؟؟؟؟

وقتی به یاد می آورم چادرم برای تو آرامش روح می آورد صبور میشوم !

نه ! …… نه ! خیال نکن منتی هست! منتی نیست !


.

.

. اما تو را به خدا……!

تو هم مواظب نگاهت باش تا هوا گرم تر نشود !

من به غیرت مردان سرزمینم ایمان دارم .
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 14:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داری بـا هـنـدزفـری در کمال آرامـش آهـنـگ گوش مـیـدی یـهـو یـه صـدایـی شـبـیـه صـدای غـول چـراغ جـادو یا اگـزوز تریـلـی مـیـگه :Arrangement By …

خـب کـصـافـطـا عـیـن آدم بـگـین دیـگه، این جـلـف بازیـا چیه؟؟؟اصـلا بذارین خود خواننده بگه ،چرا اینجوری میکنین ؟؟؟

والا…صـدای اسـتـاد شـمـاعـی زاده رو ول کـردن چـسـبـیـدن به اگزوز تریـلـی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 23:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
چـقــدر بـگـــویـم ؟


قــرص آرامـم نـمـــی کــنــــد ...


آغـــوش تــــــــــــــو ..

تـنـهــــا آرام بـخــش ِ مـــــن اسـت .. !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 22:25
+3
saqar
saqar
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
غفلت کرده ای مــــادر ....

پشت این قلب عاشق ٫ فرزندت آرام آرام جـــان میسپارد و تو فرامـــوش کردنت را

به او نیاموخته بـــودی !!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 23:03
+3
saqar
saqar
در CARLO
خبٌ: اين كلمه‏اي است كه زنان براي پايان دادن به مكالمه‏ هايي استفاده مي‏كنند كه در آن حق با آن‏هاست و شما بايد خفه‏ بشويد.‏

پنج دقيقه: اگر مشغول لباس‏پوشيدن است يعني حداقل نيم ساعت. هرچند پنج دقيقه دقيقاً معادل پنج دقيقه است اگر به شما پنج دقيقه بيش‏تر زمان جهت تماشاي فوتبال داده شده باشد.‏

هيچٌي: اين آرامش قبل از توفان است. معني و مفهوم آن اين است كه بايد به شدت گوش‏ به‏ زنگ باشيد. بحث‏هايي كه با هيچي شروع مي‏شوند، غالباً با خبٌ تمام مي‏شوند.‏

بفرماييد: اين كلمه اصلاً ربطي به اجازه دادن انجام كاري ندارد. “اگه جرئت داري” در آن مستتر است.

آه بلند: اين در حقيقت يك كلمه محسوب مي‏شود كه معمولاً درست فهميده نمي‏شود. آه بلند يعني او فكر مي‏كند شما يك احمق به ‏دردنخور هستيد و او نمي‏داند چرا دارد وقت‏ش را با ماندن و بحث با شما سر هيچٌي تلف مي‏كند.

اشكال نداره: اين يكي از خطرناك‏ترين جملات‏ي است كه زن شما ممكن است به شما بگويد. اشكال نداره يعني اون به زمان طولاني‏تري احتياج دارد كه تصميم بگيرد شما چگونه بايد تاوان اين اشتباه‏تان را پس بدهيد.‏
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 16:17
+2
saman
saman
ديگر دير است!


خيلی دير!


برای اينكه يادت بيافتد دوستم داری...


ديگر دير است!


برای اينكه بفهمی عاشقم بوده ای


ديگر دير است !


و دير يعنی حالا كه با خاطره هايت


... بيشتر از حضورت


خو گرفته ام...


دير يعنی حالا



كه آرامم بی تو


دير آمدی بانو ...!
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/5 - 15:40]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 15:40
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ