یافتن پست: #ات

Neda-Banoo
Neda-Banoo
۱پسر بایدادکلنش ﺗﻠﺦ ﺑﺎﺷﻪ ﺣﺴﻮﺩﯼ ک ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﻐﻠﺖ ﮐﻨﻪﺑﮕﻪ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﺗﻮﺍﻡ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺮﺩﻥ ﭼﺸﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﮕﺎت ﺑﺎﺷﻪ ک ﺑﻔﻬﻤﻪ ﺍﺯﭼﯽ ﺧﻮﺷﺖ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺧﻮﺩﺗﻮلوﺱ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﺒﻮﺳﺘﺖ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮک ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ ﭼﻨﺪ ﻟﺤﻈﻪ ۱ﺑﺎﺭ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮ ﻓﺸﺎﺭ ﺑﺪﻩ ک ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺣﻮﺍﺳﺶ ﺑﻬﺖ ﻫﺴت
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:33
+5
Neda-Banoo
Neda-Banoo
یاد گرفتم وقتی از کسی میشنوم بیا دوست معمولی باشیم یعنى بمون تو اب نمک، تا هر وقت حوصلم سر رفت بازم باهات سر گرم شم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:25
+6
Neda-Banoo
Neda-Banoo
شما که با نگاه اول عاشق میشید تو نگاه دوم بابا نشی صلوات...{-7-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:24
+5
Neda-Banoo
Neda-Banoo
در Lyrics
ناراحت نباش/اگه پای عشقت هدر رفتی سوختی پاش./اگه دلت پر حرفه لباتو به هم دوختی داش./ناراحتی نداره مشتی./درخته پیرباغچم حتی داره نفس میکشه به امید دیدنه بهار بعدی
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:19
+7
Neda-Banoo
Neda-Banoo
وقتی دیدی یکی مثل نوک پرگار همه جوره پات ثابت وایستاده هر طور بچرخی بکشی تکون نمیخوره توام دورش بگرد دورش نزن...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:11
+6
Neda-Banoo
Neda-Banoo
در Lyrics
دوتا لَش رویِ هَم شَب رویِ تَخت "صُبح بَعدِ جَنگ جایِ چَنگ رویِ مَن"... با هَم خوب بودیم ما دوتا وُ رول میپیچیدیم وُ با هَم میکِشیدیم مِثِه مَغزایِ هَنگ... حصین . سامی بیگی - "ببین کاراتو"
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:04
+6
Neda-Banoo
Neda-Banoo
الهی باخاطری خسته دل ب کرم تو بسته دست از اساتید شسته ودرانتظارنمرات نشسته ام پاس شوندکریمی پاس نشونحکیمی نیفتم شاکرم بیفتم صابرم نه پای گریز از امتحان دارم نه زبان ستیزبااستاد الهی دانشجورا چه شاید واز اوچه باید؟دستم بگیر یا ارحم راحمین
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:12
+7
Neda-Banoo
Neda-Banoo
سلام. من neda هستم، از اعضای جدید ... :)
12 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:00
+7
melika
melika


من ساده بودم که


فکر میکردم قلبت را


فقط به من داده ای


نمیدانستم


چند کپی هم


دیگران دارند.!!!!


 

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 22:06
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یك شب تو را به خلوت خود میهمان كنم
از طعم دلربای لبت نوش جان كنم
یك شب كه در هیجان تن منی
بر آبشار دست تو خود را روان كنم
وقتی حصار سینه ی من شد دو دست تو
من هم تو را به سینه فشارم ، همان كنم
لبهای من چو به پیشانیت نشست
گیسوی تو را به سرم سایبان كنم
كم كم كمك كه رسیدم به گونه هات
با داغ سینه ام آن را نشان كنم
چشم تو را كه آیه ی عشق است و التماس
با چشمهای عاشق خود مهربان كنم
عشق من ای امید من ای التیام من
اینگونه می شود كه تو را بر زبان کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 20:59
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ