یافتن پست: #ات

mohsen
mohsen
چهارشنبه بهترین روزم بود! :-)
چون داشتم از دانشگاه برمیگشتم، اومدم سوار مینیبوس بشم ک یهووووو...
دیدم کسی ک دوسش دارم نشسته...
تا خوده خاوران کلی حرف زدیم و خندیدیم...
جاتوووون خالی!
دلتونم بسووووزه! :-P
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 17:58 توسط Mobile
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی وقت هاهست ک دوس داری یکی کنارت باشه...
محکم بغلت کنه... بذاره اشک بریزی تا سبک شی...
بعد اروم توگوشت بگه:
دیوونه چته... من ک باهاتم...
بعد توهم بش بگی تو خر کی باشی... :)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:04
+8
alireza
alireza
هوا سرده/ 
علی دایی محروم نشه از بازی فردا صلوات/
(طنز)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:01
+7
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:00
+9
EHSAN
EHSAN
بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت فقط یک شماره ی خاموش است . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 11:43
+10
xroyal54
xroyal54
همه گویند به امید ظهورش صلوات کاش این جمعه بگویند به تبریک حضورش صلوات (اللهم عجل لولیک الفرج)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:08
+9
ramak amjad
ramak amjad
یادش بخیر.....

یادش بخیر،کودکی ویک کرسی و خوابیدن همه با هم،پدرو مادر،برادر،خواهر، در چهار گوشه کرسی.
شنیدن صدای نفسهای خسته پدر که گویی ناله میکرد و دستهای مادر که ازرخت شستن پیر شده بود،
اما با آرامش به خواب میرفتند با خنده ای به لب.
صدای باران و پارس سگ در پشت پنجره تاریکت و بازی سایه شاخه درخت در شبی وهم انگیز،با نگاهی به
دیگران اطمینان به قلبت میدوید........اما حالا چه؟
هر کسی اتاقی دارد پر از قاب عکس که هرکدامشان با فاصله اندکی پشت دیوار اتاقت خوابیدند،روی تخت
شیک و راحت و بخاری آبی سوز ،اما احساس میکنی یه چیز کم داری؟ چرا با این همه راحتی شاد نیستی
و اطمینان...................................؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:05
+6
xroyal54
xroyal54
نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !
نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . .
دست ِ قاضـــــــــی داد !
نباید بی تفاوت !
چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .
به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !
کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !
نباید در حصار میـــــــــــــله ها
با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد..!
نبــــــــاید..!
.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:19
+9
محمد
محمد
افسانه حیات حرفی جز این نبود...
یا مرگ آرزو یا آرزوی مرگ!...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:39
+6
محمد
محمد
دلـــــــــــــــــم گرفته ب اندازه سرمایــــــــــــ زمستون . ب اتیش تابستـــــــــــون. ب زیبایی برگ ریزان پاییز . تمامی ندارد فقط از فصلی ب فصلیــــــــــــــــ دیگـــــــــــــــرمیرونـــــــــــــــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ