یافتن پست: #ات

mohammadsh91
mohammadsh91
پیکت رابالابگیر:بزن بسلامتیه:آرزوهای که هیچگاه لمس نکردی، بزن بسلامتی:عشقی که طالعش باتو نبود وهنوزم دوستش داری
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 03:56
+9
mohammadsh91
mohammadsh91
قابل توجه دوستان اس اسی در سال 2013پرسپولیس بهتر دفاع جهان شناخته شد .حالا شما برید پز مجیدیرو بدیدآدمی که تو اوج بدبختی استقلال ول کرد رفت 
9 دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 03:30
+5
-2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کاربرد فعل "مردن" در ایران ؛
برو بمیر ؛ برو گمشو
بمیرم برات ؛ خیلی دلم برایت می سوزد
می میرم برات ؛ عاشقتم
می مردی اگه ...؟ ؛ چرا کار را انجام ندادی؟
مردی ؟ ؛ چرا پاسخ نمی دهی ؟
نمردیم و ... ؛ بالاخره اتفاق افتاد
مردیم تا ... ؛ صبرمان تمام شد
مرده ؛ بی حال
مردنی ؛ [!] ای و لاغر
مردم ؛ خسته شدم
من بمیرم !؟ ؛ راست می گویی !؟

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 20:15
+6
محمد
محمد
باور کن !
کار من نیست ،
کار خدا ست ...
دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده است ...


اوقات خوش..

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 20:01
+3
محمد
محمد
می بوسم می گذارم کنار ، تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را ، شانه هایت را ، عاشقی ات را ،

همه را
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻢ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻡ ﮐﻨﺎﺭ!

ﺗﻤﺎﻡ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺭﺍ !

ﺩﺳﺘﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ . . . .... .

ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ . . . . .

ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ . . . .

ﻫﻤﻪ ﺭﺍ . . . . .

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺧﻮﺍﻫﺶ . . .

ﻟﻄﻔﯽ ﮐﻦﻭ ﺩﻫﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ ﻭ

ﻧﮕﻮ ﻗﺴﻤﺖ ﻧﺒﻮﺩ!

ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﺁﻧﭽﻪ ﻧﺒﻮﺩ

" ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺗﻮ " ﺑﻮﺩ. . .

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یكى ازتفریحات سالمم اینه كه وقتى ازجلو بانك ها رد میشم میرم تو نوبت میگیرم میام بیرون
اینجورى اونایى كه بعدمن میرن بانك ومیبینن ى شماره خونده شد اما كسى نرفت دم باجه كلى ذوق میكنن
من كه به خودم امیدى ندارم شماچطور؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو کتابای ادبیات شاعر از موی زلف و لعل لب وخال معشوق میگه بازم معلم میگه منظور عشق الهیه!!!! دارم سعی میکنم قانع شم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.در آینده نه چندان دور....
.........
قبلنا یه موجوداتی زندگی میکردن بهشون میگفتن " مـــرد " .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین تدبیری که تو دوران امتحانات برای امتحانام اندیشیدم اینه که:
به جای پد زیر موس کامپیوترم جزوه مو میذارم.. بعد وقتی که با اینترنت کار میکنم تا میاد که پیج لود بشه من یه دو سه خط درس میخونم!
برا من نتیجه ی مطلوب داده شمام امتحان کنید!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 17:59
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ