یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستان ی راهنمایی کنید

رست بیف چیه؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:55
+3
alireza
alireza



2 تا حرف 


تو زندگیم اتیشم میزنه :
1- اینکه بهم بگن تو معتادی
2- اینکه بگن فلانی کلاه گذاشته سرم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقد کصافط زیاد شده...
امروز سرمو از پنجره اتاقم کردم بیرون داد زدم کصاااااافط
همه برگشتن نگا کردن :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:26
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه فامیل داریم زنش می خواست بره مشاور خانواده جلسه ای ۶۰ تومن.!!!!
بعدشوهره به زنش میگه جلسه ای ۳۰ تومن بده به خودم بخدا باهات خوب میشم!
یعنی میخوام خودکشی کنم بس که این مرداااااا گلن
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ (ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸکده ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ) ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﻭ ﺍﻭﻧﺎ ﺭﻭ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﻧﺸﻮﻧﺪﻥ

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﻫﺎﯼ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺭﻭ ﺑﺴﺘﻦ ﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻪ ...
.
.
ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺳﺎﺧﺖ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺖ !..

ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳﺎﺗﯿﺪ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺍﯾﻦ ﺧﺒﺮﻭ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺩﻡ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ
ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻥ !
ﻫﻤﻪ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺩﺭ ﺧﺮﻭﺟﯽ ﺟﺰ ﯾﻪ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﯾﻠﮑﺲ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ !..

ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ : ﭼﺮﺍ ﻧﺸﺴﺘﯽ؟ ﻧﮕﻮ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺘﺮﺳﯽ !!

ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﮔﻔﺖ :
ﺍﮔﻪ ﺍﯾﻦ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎ ﺳﺎﺧﺖ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻫﺎﯼ ﻣﻨﻪ .. ﮐﻪ ﺷﮏ ﺩﺍﺭﻡ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺑﮑﻨﻪ .. ﺗـــــــــــــــــﺎﺯﻩ ﺍﮔـــﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﻪ !.

به سلامتی همه دانشجوهای مهندسی :))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:23
+4
melika
melika
ناخن مصنوعي!!!
مژه مصنوعي!!!
مـوي سر مصنوعي!!!
دماغ عملي!!!
گونه ها تزريقي!!!
لب ها تزريقي!!!
ابروها تاتو!!!
رنگ پوست سولاریوم شده و...!!!
بعد هی را به را استاتوس میزاره کجایی نیمه گم شده
خو لامصب تورو [!]م دیگه نمیشناسه چه برسه به اون بدبخت

**************
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:47
+6
melika
melika
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
16 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی میخوای صبح بری دانشگاه و ﺗﻮﯼ تخت خوابتی :
ﺳﺎﻋﺖ ۶ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو ﻣﯿﺒﻨﺪﯼ
و یه دفه چشماتو باز می کنی می بینی ساعت شده ۷:۴۵دقیقه :|
حالا ﺗﻮﯼ ﮐﻼﺳﯽ :
ﺳﺎﻋﺖ ۹:۳۰ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو میبندی ﻭ بعد باز می کنی
ﺳﺎﻋﺖ هنوز ۹:۳۱ ﺩﻗﯿﻘﻪ س :|
(مورد داشتیم ۹:۲۹دقیقه گزارش شده)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مـــن و او " مـــا " نشدیــم

امــا تــــــــو ببـار

عاشقــــــ ــــ ــــــ ــــ ـــــ ـــــ ـــــــــ ـــانه اش کـن

بگـذار در آغـــــــــوش تـــو خیــس شـوم

بگـذار زیـر بوســـه های عاشقـــــانه ات

دلتنگـــــــــــــــی هـایم اِرضـــا شَـــــــــــــــــــــــــوَد

بگـذار در وسعـــت ِ بـــی انتهــــــای ِ آسمـــانی که

از آن می بـــاری

بُغـــــــــــض های ِ چند سالــــه ام را خــــالی کنـم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:17
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ