یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دانشجویان عزیز شبا شبای معنوی و غریبیه امتحانات نزدیکه

تو این شب عزیز همه دلا آماده شه میخوام دلاتونو ببرم به محل اقامت عمه استاد

اون گوشه مجلس خواهرمون التماس دعا دارن

جزوشونو یکی از برادرامون گرفته قصد ازدواج هم نداره

:)))))))))))))))))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 19:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اوجِ لـــذت اونجــــاســت کـــــه ...
نصــفِ شـــب وقتـــــی تــو انتهــــای ناامیـــدی ...
آخـــرین نگـــاه رو به گـــوشی میکنــــی و ...
سایلنــــت میکنــــی که با بغـــض بخــــوابی ، یـــه پیــــام واســـت بیـــاد کـــه نوشتـــه :
.
.
.
با ارســـالِ یک پیــــامِ کــوتاهِ بدون متـــن به 8282 از خـــدمــاتِ ویتــــرینِ ایرانســـل استفـــاده کنیـــد ... ! :| :|

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 19:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سرما خوردگی خر است.
ترافیک خر است.
شب امتحان خر است.
سردرد خر است.
آدم فوضول و خبرچین خر است.
زنگ ساعت خر است.
صبح زود خر است.
آدم زبون نفهم خر است.
تراکنش ناموفق خر است.
کال ویتینگ خر است.
چراغ قرمز خر است.
سف نونوایی خر است.
دندون درد خر است.
رفیق زیر آب زن خر است.
صدای بوق ماشین پشت پنجره وقتی خوابی خر است.
لو باتری خر است.
فامیل پشت چشم نازک کن خر است.
ناخونی که از توی گوشت شکسته خر است.
اینترنت سرعت پائین خر است.
این زنه که میگه مشترک مورد نظر قادر به پاسخگویی نمیباشد خر است.
….
من دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه خودتون اگه چیزی به ذهنتون میرسه بنویسین

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 19:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرهنگ لغت مامانم :

این آشغالا که میزاری تو گوشت : هدست .

این آشغاله که شب و روز دستته : موبایلم .

این آشغالا که می بندی به دست و گردنت : دس بند و گردن بند .

این آشغالا که همش سرت توشه : لپ تاپم . این آشغالا که میخوری : مکمل

. این آشغال دونی : اتاقم !!!

این آشغال :خودم ....سکوت
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 17:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 17:17
+6
mohsen.f
mohsen.f
در CARLO
8 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 16:29
+5
mohsen.f
mohsen.f
در CARLO
به یکی میگن برو خبر مرگ پدر همسایه رو بده طرف میره در میزنه میگه بابات خونه است پسر مرده میگه نه شب می یاد. طرفم میگه حالا بشین تا بیاد!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 15:27
+4
mohsen.f
mohsen.f
در CARLO
آخرین ورژن دعای آخر ترم برای حل مشکلات:
.
.
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،
الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 15:14
+5
melika
melika
-------------------------------------------------------------------
من هر وقت حوصلم سر میره یه اس ام اس به یه شماره اتفاقی میدم با این مضمون:
جنازه رو قایم کردم، حالا چیکار کنم؟
-------------------------------------------------------------------
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:52
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ