یافتن پست: #ات

alireza
alireza
لره تو اسانسور میگه برا سلامتی اقا راننده  صلوات !
ترک داد میزنه خفه شو حواسه رانند رو پرت نکن!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 19:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 22:05
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شنیدم آبروریزی کردی ، رفتی توی آسانسور گفتی به سلامتی آقای راننده صلوات !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه !!
میدونین حسش مث کتک زدن بچه لوس مهمون دور از چشم پدر مادرشه !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ماشین فاز غم گرفته بودم,
عین فیلما سرمو تکیه دادم به شیشه و بیرون رو تماشا میکردم ..
نم بارون میزد به شیشه و کلی فضا رومانتیک شده بود ...
انقدر ماشین افتاد تو چاله چوله ی خیابون و سرم تِپ و تِپ خورد به شیشه که یه طرف کلم قُر شد !
دیدم بخوام ادامه بدم امکان داره ضربه مغزی بشم |:
در کل به این نتیجه رسیدم این اداها به من نیومده, همون چرت و پرت بگم و بخندم خطراتش کمتره :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تویی که پست رو میخونی،
میخندی و حال میکنی اما لایک نمیکنی ...
عزیزم راحت باش،
به عشق همون لبخندت پست میزارم :))
حتی اینم برات مهم نیست...
اما اشکال نداره...
من ادامه میدم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:30
+2
محمد
محمد
یه وقت زشت نباشه
ما به عنوان یه پسر ، ابرو بر نداشتیم

میگم یه وقت زشت نباشه
ما یه عکس با آیفون ، رو به رو آینه نداریم ؟

ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﻭﻗــﺖ ﺯﺷﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ
ﻣﻦ ﺗﺎ ﺍﻻﻥ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﻧﺨﻮﺭﺩﻡ …!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/7 - 21:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ