یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب بخیر فداتون بشم دوستای خوبم{-49-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:26
+6
melika
melika
بابام اومده توی اتاقم
میگه عزیزم شارژ اینترنتت تموم شده؟
میگم نه !
میگه پس چرا داری درس می خونی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:02
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮﺵ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺭﻭ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ :
. . .
. .
.
. .
. . .
. . .. .
ok, mese inke saret shulughe. mozahem nemisham bye .
ﻭﮊﺩﺍﻧﻦ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻢ؟

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:51
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا پسری که پورش زیر پاتِ و ویلا دوبلکس تو الهیه تهران داری و هرشب سولار و باشگاه میری و مهمونی میگیری و مست و پاتیل با در و دافا میری خزرشهر یا دامون ساحلی کیش عشق و صفا و فکر میکنی خیلی شاخی.... و دختر خانومی که دماغت عملیه و لبات پروتـزه و همه جاتُ جراحی کردی و هزار قلم آرایش میکنی و هر شب میری مهمونی و با اون آقا پسر بالاییه دوست شدی و تو هم فکر میکنی خیلی شاخی....!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جفتتون درست فکر میکنید, دارندگی و برازندگی... والا
امیدوارم زندگی خوبی با هم داشته باشید.. واسه ما هم دعا کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تحقیقات نشان میدهد که استعمال واژه"پر رو"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از طرف دختران به معنای آخ جون می باشد!

4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

طرف تو سرازیری دنبال اتوبوس میدویده....
.
.
.
.
.
.
یكی سرشو از تو همون اتوبوس میاره بیرون به مسخره میگه: خودتو پاره نکن نمیتونی برسی!!
طرف میگه: دهن همَتون سرویسه ...دعاکن برسم... بدبخت من راننده اتوبوسم..!!:))


کوتا
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:34
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/10/8 - 20:34]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:34
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:23
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
slm
18 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 19:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺁﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺳﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ ...
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻡ
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﯿﭽﯽ !!!
ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺘﻮﻥ
ﻫﯿﺸــــــــﮑﯽ ﻣﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ

6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 19:32
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ