یافتن پست: #ات

AmirAli
AmirAli
دنبال یه شرکت حمل و نقل معتبر می گردم

که مرده شور اوقات فراغتمو ببره :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 19:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جلسه توجیهی فرشتگان با یک ایرانی،قبل از ورود به بهشت: پرندگان را به قصد كباب شكار نكنید، شاخه ها را نشكنید، میوه ها را یكروزه نخورید، حوری به اندازه كافی هست همدیگر را با سنگ نزنید،موسی امد عصا مال خودش است، گرز باباتون نیست، به زور وارد كشتی نوح نشوید، مخصوص حیوانات است،در جوی عسل نشاشید،در بهشت فندک موجود است وارد جهندم نشوید،پیگرد قانونی دارد!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:40
+2
محمد
محمد
من بعضی وقتا یه جوری خاطراتمو مرور می کنم

انگار قراره فردا تو امتحان بیاد!!!!!!!!!

.


والا.........
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:32
+2
AmirAli
AmirAli

(دیالوگ ماندگار پسر خاله ی کلاه قرمزی)

آدما نباس دوست پیدا کنن
چون وقتی میرن
وقتی دیگه نمیشه بهشون زنگ بزنی
وقتی نمیتونی درد و دل کنی
یا حتی باهاشون شوخی کنی و بخندی
و همه دوستی خلاصه میشه تو ع[!]ات و خاطراتت
هی بغض تو گلوت گیر میکنه
خفه ات میکنه
آدما باس همیشه تنها بمونن...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اعترافات ی آقا پسر
با دوس دخترم رفته بودم پارک بعد دیدم بابام داره زنگ میزنه ...

با صدای خوابالود گفتم : بلــــــــــــه ­ ...

گفت : سلام بابا کجایی ...

با خمیازه گفتم : خونه خوابم چطور ...

گفت:هیچی داشتم رد میشدم دیدم یه ماشین دقیقأ مثل ماشین تو بغل پارک گذاشته بود نگران شدم ...

عاخه از گلگیر تا در عقبو زده بودن ...

من گفتم نه بابا من خونه خوابم بای ...

منو میگی ریدم تو خودم سریع دست طرفو گرفتم دویدم سمت ماشین ...

همین که رسیدم دیدم بابام وایساده ...

هیچی دیگه معرفی کردم

الانم متواریم ...

کسی جایی واسه خواب داره ... <img src=(" title=":((" />(

دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 18:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سیگار رو واسه مشکلای خارجیا ساختن

اگر میخواستن طبق استانداردای مشکلات ایرانی بسازنش

الان سیگار باید یک متر بود در قُطر 15 سانت !:D
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 17:20
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو
ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮﻡ ;

ﺧﺎﻟﻘﻢ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﻢ ﺳﻮﺭﻩ ﻧﺎﺯﻝ ﮐﺮﺩ ... !

ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮﻡ

ﺩﺭ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﻢ ﺛﺒﺖ ﮐﺮﺩﻧﺪ ... !

ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﯿﻬﺎﯾﺖ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﻧﻤﯿﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﻋﺸﻖ ﺑﻪ ﻻﮎ ﻗﺮﻣﺰ ﺭﺍ ... !

ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺪﻭﻥ ﺧﺠﺎﻟﺖ ...

ﺩﺭﮎ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻧﺖ ﻧﯿﺴﺖ !

ﻣﻨﻢ ﻟﯿﻼﯼ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺯﻟﯿﺨﺎﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ... !

ﻣﻦ ﺩﺧﺘﺮﻡ

ﭼﮏ ﻧﻮﯾﺲ ﻫﯿﭻ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﻧﻤﯿﺸﻮﻡ ... !

ﻣﻦ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ....

ﭘﺲ ﻣﺮﺍ ﮐﻪ ﺧﻨﺪﺍﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺑﺮﭼﺴﺐ ﻫﺮﺯﮔﯽ ﺑﺮﭘﯿﺸﺎﻧﯿﻢ ﻧﺰﻥ ... !

ﺩﺧﺘﺮﻡ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﻪ ﻧﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...

ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﻪ ﺣﺴﺎﺩﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...

ﺍﺭﯼ ﻣﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﮐﻪ ﻋﺸﻮﻩ ﻫﺎﯾﻢ ﺑﺮﺑﺎﺩ ﻣﯿﺪﻫﺪ ﻏﺮﻭﺭ ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/20 - 16:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 21:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به سگ که محبت می کنی باوفا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اسب که محبت می کنی باهات انس میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟

به گاو که محبت می کنی تحویلت می گیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به مرغ که محبت می کنی برات تخم می زاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به آدم ها که محبت میکنی هار میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خر که محبت میکنی....از بس نه عقده داره نه به دنیا دلبستگی نداره

اصلا براش فرقی نداره!!



از بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار...:))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 21:03
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ