♥ نگار ♥
هرگز آرزوی افتادن کسی یا چیزی را نکرده ام اما حالا میگویم الهی بیفتد..... به زودی زیباترین اتفاق زندگیت
هرگز آرزوی افتادن کسی یا چیزی را نکرده ام اما حالا میگویم الهی بیفتد..... به زودی زیباترین اتفاق زندگیت










