یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نمیدانم

چرا برای خانه هایشان

سقف می سازند!

این روزها

که مرد

بیرون از خانه خود را

خالی می کند

و زن

از کوچکترین راز های

اتاق خوابش

برای پسرک همسایه

داستان سرای می کند



#آزاد#

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:52
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
ببين دخترخانوم
تو هرچقدرهم توزندگيت مغرورباشي
به يه نفر احتياج داري
يكي كه متوجه شه دستت روموقع آشپزي بريدي ونگران نگاهت كنه
يكي كه اجازه پوشيدن يه سري لباس هاروبهت نده
يكي كه رفتن به يه سري جاهاروقدغن كنه
ببين آقاپسر
يه قانوني هست كه ميگه:
توهرچقدرهم كه قوي باشي به يه نفراحتياج داري
يكي كه وقتي ازخستگي باجوراب خوابت ميبره اوناروازپات دربياره
يكي كه تومهموني برات ميوه پوست بگيره
يكي كه بهانه ي ازخواب بيدارشدنت باشه
پس خواهشا بهم احترام بذاريد
به قول شازده كوچولو:شايدروزي دلت اهلي يه نفرشد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"با دانش گرامری خود کامل کنید"

مزخرف ترین سوالی که تو همه ی امتحانات زبان از اول راهنمایی تا چهارم دبیرستان خودنمایی میکنه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 20:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی؟



میگه اره هالتر میزدم



میگن الان چی؟



میگه الان حال ندارم .. فقط تر میزنم...



:D

دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 19:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیا هم باید بگیم:درسته ادعات مثه دلار هی بالا میره ولی شعورت همچنان مثه ریال پایینه :)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 16:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...! . . . . . . . . . . .

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای ـ

فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...





والا:)))))))))))))


دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:15
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ