یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو میره امتحان راهنمایی رانندگی وقتی بر میگرده بهش میگن مار باباتو نیش زده و مرد. میگه:از پشت زده؟ میگن اره. میگه مار مقصره
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 19:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روسری اذیتت میکنه؟ ها؟!



دلت میخاد موقعی که قدم میزنی باد تو موهــات بپیچه؟؟!



وقتی کبوتر گـَـند زد رو کـَلـَت ، اون موقع میفهمی حجاب مصونیت است نه محدودیت!!!بعله
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 19:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 19:20
+2
alireza
alireza
بالاخره اقای که عمر نوحو دارند لحظاتی پیش دار فانی را 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تمدید کرد
آخرین ویرایش توسط alireza-3731 در [1392/09/19 - 18:54]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از افتخارات ِ مادربزرگم اینه که دووس پسر نداشته

خب وقتی در سن ۱۰ سالگی ازدواج کردی

دلت می خواسته

دووس پسر هم داشته باشی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﭘﺴﺮﯾﻪ ﮐﻪ :

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﮊ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﯿﺰﻧﯽ؛ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺟﻠﻮ ﺑﺎﺯ ﻭ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻣﯿﭙﻮشی
ﻣﯿﺮﯼ ﭘﯿﺸﺶ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﻘﺪ ﺟﻮﺟﻮ ﺷﺪﯼ ؛
ﺟﺪ ﺍﻧﺪﺭ ﺟﺪﺗﻮ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﺟﻠﻮی ﭼﺸﺎﺕ!
ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺩﻣﺎﻏﺖ
ﮐﻪ ﺑﺸﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺳﻮﺭﺍﺥ!
ﺭﻭ ﻣﺎﻧﺘﻮﺕ ﺭﻭﻏﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺮﯾﺰﻩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺑﭙﻮﺷﯽ!
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﺮﺕ ﮔﺮﺩﻭﻧﻪ ﺧﻮنه توﻥ ﮔﻮﺷﯿﺘﻢ
ﺍﺯﺕ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﮕﻪ ﻫﺮ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﺒﺎﺭ ﺯنگ ﻣﯿﺰﻧﻢ خونه؛
ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻟﻬﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ،ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﺮﻭﻧﻢ ﺗﻌﻄﯿﻞ،
ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻪ و همون جوری که داره درِ خونه پیاده ت می کنه ﺧﯿﻠﯽ ﻏﻀﺐ ﺁﻟﻮﺩ بگه:
برو یه چیزی بخور ضعف نکنی!ﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﮔﺎﺯﺷﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﺮﻩ
ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺕ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ، ﯾﻪ ﺳﺮیِ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺩﻫﻨﺘﻮ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﻪ
جیــــــــــــــــغ والا به همیـــن برکــــت =))=))=))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:20
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبا شباى نزدیك به امتحانه :.. . . . . . . . . . . . . . ...چراغارو خاموش كنید محفل معنوى بشه میخوام امشب دلاتونو ببرم پیش عمه ی استاد !!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:14
+1
mohsen
mohsen
دیشب شروع کردم با دوس دخترم دعوا که آره من مطمئنم تو با کس دیگه ای هستی !اونم آخرش گفت بابا اصلا اگه شک داری بیا خطامونُ عوض !هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره بش گفتم نه عشقم من به تو اعتماد کامل دارم ، فقط خواستم خودمو لوس کنم برات 
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:42 توسط Mobile
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO

چیـزے نمیـخـوآهَم جـز . 


 یـکــ اتــآقِ تـآریک



یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم


یـکـ فنجـآن قهـوه بــ تَلخـــے ِ زهـر !



وَ خـوآبـے بــ آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے . . . !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 14:05
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
این روزها

دلم میخواهد خــرمـایـی بخورم


 و فـاتـحه ایـی بخوانم برای روحـــــم..

شادیـش ارزانــی آنهایی که رفـــــــــــــــتـنـش را لحظه شـمـاری میکردند…

دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 13:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ