یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روایت است روزی یکی از مریدان بر شیخ وارد شدندی و وی را مشغول گشت و گذار در اینترنت با Internet Explorer دیدندی، مرید گفت یا شیخ این چه سِر است که از Firefox یا Chrome استفاده نمی کنندی؟

لااقل از Opera یا Safari استفاده کنندی.



شیخ خشمگین شد و لپ تاپ خویش از پهنا بر حلق مرید داخل کرده، فرمود: بـــــــُز....! مگر نمیدانی که ریاضت کشیدن از عادات مردان خدا بودندی؟؟



مرید که این بشنید، خشتکش بالا کشیده، نعره زنان به سمت رایانه خویش شتافت و Windows 8 64 bit Ultimate خود را پاک نمود و تا آخر عمر از DOS و Windows Me استفاده کرد تا رستگار گردد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 15:11
+3
alireza
alireza
خداوند زیرتخت را افرید تا اتاق ما در عرض 5 دقیقه تمیز بشود
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 12:22
+7
محمد
محمد
مورد هم داشتيم گفته :

 


من دستم خوبه ، بذار تو [!] برات shake كنم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/17 - 00:12
+4
alireza
alireza
قرائتی :
دختر خوب اونیه که با پسر دوست نشه!
اگه شد چی؟خونه ی پسر نره!
اگه رفت چی؟بوس نده!
اگه بوس داد چی؟ یه صلوات بفرستید!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 23:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر به دختر : چقدر امشب خوش بگذره ٬ ۳تا بلیت سینما گرفتم ٬

دختر میگه : چرا ۳تا ؟ ما که ۲نفریم

پسر میگه : نه ۳تا بلیت گرفتم واسه بابات و مامانت و داداشت !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 23:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به همین دکمه کیبورد قسم راست میگم ..
.
.
.
.
.
.
.
.

تحقیقات نشون داده که الان تقریبا" دیگه هیچ دختری نیست

که یه بار تو زندگیش این جمله رو نگفته باشه ...

!!!! ok Mese in ke Saret Sho[!]he khosh bashi by.... :))))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 23:01
+4
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
آخرین ویرایش توسط administrator در [1393/02/24 - 02:15]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 22:41
+17
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بوســـه اسم است، چون عمومی است
فعل است، چون هم لازم است هم متعدی
حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند
ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست
حرف ربط است، چون ۲ نفر را به هم متصل میکن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 22:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام با کلی‌ دعوا که این شیر‌های گرونو که میگیرم چرا نمیخورین خراب میشه می ریزیم دور !؟!؟!
برگشتم میگم : شیر کاکائو بگیر …
میگه : نه زود میخورین تموم میشه باز باید بگیرم !
یعنی دیکتاتوری خاموشو به معنی واقعی به مرحله ظهور رسونده !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/16 - 21:54
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ