پدر بزرگم میره برای جاهاز عمم فنجون نلبکی بگیره از هر طرحی که خوشش اومده 1 عدد گرفته تا 12تا شده!!؟!! خدا بیامرز خاطرات خوبی برامون یادگار گذاشت ولی آبرو واسمون نذاشت
فکر کن جنگ بشه... بعد با خواننده ها بریم به جنگ دشمن...... علیشمس: بده اون ک[!]نکوفُ دست علیشمس کُپلیِ موی فُکلی... یاس: من کسی نیستم با این تیرا دردم بگیره ولی این زخمیارو کی میخواد گردن بگیره..... سیاوش قمیشی؛من فقط عاشق اینم تو رو توی جبهه ببینم ،اونقدر زنده بمونم تا جنازتو ببینم...... ساسی مانکن: نارنجکا کوووووجا اَن؟ دنباله دامنِ کوتاهن... هیچکس: میخوام برم تانکا بالا بالاتر یاسر یاسر مرکز با ما تا ابد... تهی: کـُلتِ من گم شده و دنبال یک خشابه... زدبازی:جبهه مال منه جبهه مال منه..... تتلو : OoOoOoOoOoOoOOO ooOOoo
سرما خوردگی خر است. این زنه که میگه مشترک مورد نظر قادر به پاسخگویی نمیباشد خر است. مدیر دقیق و حساس خر است. ترافیک خر است. بچه های مردم خرند. شب امتحان خر است. سردرد خر است. آدم فوضول و خبرچین خر است. زنگ ساعت خر است. صبح زود خر است. آدم زبون نفهم خر است. جنگ خر است. فقر خر است. بیماری لا علاج خر است. تراکنش ناموفق خر است. کال ویتینگ خر است. چراغ قرمز خر است. تنهایی خر است. خانه ی سالمندان خر است. صدای بوق ماشین پشت پنجره وقتی خوابی خر است. لو باتری خر است. فامیل پشت چشم نازک کن خر است. ادم زبان نفهم خر است. رقیب در هر زمینه ای خر است. ناخونی که از توی گوشت شکسته خر است. سینوزیت خر است. اینترنت سرعت پائین خر است. اینباکس بدون زنگ تفریح خرتر است خخخخخخ لعنتی ... سبک شدم ....