یافتن پست: #ات

مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
  • saman (6 رای و 27.27.. درصد )
  • saeed-rezakhani (16 رای و 72.72.. درصد )
آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/09/12 - 18:47]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 18:01
+16
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
همه ی خاطرات و تیکه هایی که دخترای دهه هفتادی واسه این کلیپساشون دارن و میشنونُ دهه شصتیا با اِپـــُل دارن:d
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 11:49
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
شبا
شبای نزدیک به امتحانه :
چراغا رو خاموش کنید محفل معنوی بشه
میخوام امشب دلاتونو ببرم پیش عمه ی استاد. . .
بگم بگم نه بگم .
:d
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 11:42
+5
mitra
mitra
چه لذتی بالاتر از اینکه....
اسمت قسم راست یک نفر باشد{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 01:27
+6
mitra
mitra

اسامی جن ها:
زعفر،مازر، کمطم، قسوره، طیکل...
قبیله های جن ها:
بنی القماقم، بنی الدهمان، بنی القیعان.
و هنگام خواندن اسم هایشان صدایت را می شنوند فورا به سراغتان می آیند...
لحظات خوشی را برایتان آرزومندم....{-48-}

دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 00:49
+4
mitra
mitra
دماغ عملی :|
لبا پروتز :|
گونه ها تخیلی .. :|
موها رنگ کرده .. :|
ابروها تاتو .. :|
بعد هی استاتوس میزنه نیمه گمشدم کجاست ؟
خو لامصب این قیافه ای که تو واسه خودت ساختی گم بشی ,
مامانت بزور پیدات میکنه :|نیمه گمشدت که جای خود داره!!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/12 - 00:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی برای 5 دقیقه میرم دسشویی میشینم
راه های شکافتن اتم و استفاده از نانو هم یادم میاد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:51
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صُـبحـی تـو مـحـلـمـون یـه دخـتـره مُـرده بـود اسـمـش پـارمـیـدا بـود مـداحـه یـکـی از شـعـرای سـاسـی مـانـکـن رو بـا گریـه مـیـخـونـد... :|
وای وای پـارمـیـدای مــن کـوش؟؟؟ :|
زنـهـا هـم جـیـغ و زجـه مـی زدن یـهـو یـه زنــه داد زد فــدات بـشـم آرمیتــــــــــــااااااااا
مـداحـه هـم گـفـت خـانـم آرمـیــتـا نــه پارمـیــــــدا !!! ^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانوم ها توجه فرمایید: در یک حدیث قدسی اومده که دوس پسرتونو جوری گاز بگیرین که تا دفعه بعد که باز می بینیدش جاش بمونه و جرات نکنه به دختر دیگه ای نخ بده :)) در ادامه اون حدیث میفرمایند که: گردن، مورد بسیـــ­ـار مناسب و تـوو چشمیه به سادگی ازش نگذرین به هیچ وجه . موچکرم :))) پسرا دهنتون رو سرویس کردم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:24
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ