یافتن پست: #ات

AmirAli
AmirAli
ساده لباس بپوش..
ساده راه برو
امادر برخورد با دیگران ساده نباش
سادگی ات را نشانه میگیرند برای در هم شکستن غرورت
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:09
+5
AmirAli
AmirAli
وای از روزی که شریک خاطراتت ، یک شماره خاموش باشد و یک سیگار روشن


دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 21:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دفترچه تلفن ما دخترا:

آ(*140*1#)
نگار
سوسن
مزاحم
مزاحم1
مزاحم2
مشکوک
نصف شب زنگ زد قطع کرد!
اس ام اس اشتباهی زد
میس کال
مریم
تک زد زنگش زدم حرف نزد!
اشتباهی(عباس آقارو میخواست)
اشتباهی(منزل آقای احمدیان رو میخواست)

هیچ چیز از زیر نگاه تیز بیناته مون رد نمیشه ..!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 19:07
+3
EHSAN
EHSAN
برای لب هایت لبی دارم برای چشمهایت چشمی برای دستهایت دستی اما برای دلت ، دلی دارم که خانه ات می شود ، برای همیشه . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 19:04
+3
zohre
zohre

 ﺭَﻓـــﺘﯽ ﺑـــﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘـــﻪ ﻫﺎﺕ ﺑِﺮِﺳـــﯽ ..ﻧَﺮِﺳـــﯿﺪﯼ ..ﻭﻟــﯽ ﺭَﻓــﺘَﻨِﺖ ﻣــﻨﻮ ﺑـــﻪ ﺑـــﻬﺘﺮﯾـــﻨﺎ ﺭﺳـــﻮﻧﺪ ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ ﯾـــﻪ ﺟﺎ ﺑـــﻪ ﺩﺭﺩ ﺧـــﻮﺭﺩﯼ ﺑــﯽ ﻣَﺼـــﺮَﻑ !!!!~  :)


دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 18:11
+5
zohre
zohre

ﺑﺎﻭﺭﮐﻦ ﺯﻧﻬﺎ ﻫﻢ «رَگ غــِـــیرتی» ﺩﺍﺭﻧﺪ ! . ﮐﻪ ﺍﮔﺮ «ﮔــُـــﻞ» ﮐﻨﺪ ! . . . ﻫﻤﻪ ﯼ «ﻣـَــــﺮﺩﺍﻧـِﮕـــﯽ» ﺍﺕ ﺯﯾﺮ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﯿﺮﻭﺩ !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 17:59
+4
sahar
sahar
من یک دخترم
هر چقدر هم که ادای محکم بودن را دربیاورم ،
هر چقدر هم که ادای مستقل بودن ،
اینکه " ممنون ! خودم از پسش برمی آیم . "
باز هم ته تهش
...به آن سینه پهن مردانه ات نیاز دارم ؛
به دست هایت حتی .
نمی دانی چه لذتی دارد وقتی تو از خیابان ردم می کنی !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 11:39
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بـــــــوســــــــیــدن بعضیا حــــــــــــرام نیست جـــــزء واجباته واجــبـه که هر چه زودتر ببوسیشون و... بـــــذاریـــــشـــــــــــون کنــــــــــار
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 11:27
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
صُـبحـی تـو مـحـلـمـون یـه دخـتـره مُـرده بـود اسـمـش پـارمـیـدا بـود مـداحـه یـکـی از شـعـرای سـاسـی مـانـکـن رو بـا گریـه مـیـخـونـد... :| وای وای پـارمـیـدای مــن کـوش؟؟؟ :| زنـهـا هـم جـیـغ و زجـه مـی زدن یـهـو یـه زنــه داد زد فــدات بـشـم آرمیتــــــــــــااااااااا مـداحـه هـم گـفـت خـانـم آرمـیــتـا نــه پارمـیــــــدا !!! {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 11:23
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
آلـــیـس کـــجـــایـــی؟؟؟



بــیـا ...



ایـنـجـــا عَــجــیـــب تَــریــن سـَــرزمــیــن دنُـــیــاســت ...



مِهـربانیـَت را بـه حِســاب احتـیـاجَـت میـگــُذارنـد

 
 


عِشـقَــت را پـای سـادگـیَت



حـَرف هــای صادقـانــه ات را بـه پـای دیـوانگی !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 09:27
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ