یافتن پست: #ات

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 09:23
+8
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 09:11
+6
AmirAli
AmirAli
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که این آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت

مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/11 - 07:53
+2
AmiR
AmiR
هی تو که زندگیم بودیو رفتی

هی تو عشق منی/هی تو عمر منی

هی تو عشق منی نری دلمو بشکنی

زندگیم بودی تو تنهام گذاشتی رفتی

هی تو عشق منی/هی توزندگیمی

بیا که با بودنت این خونه مثل بهشته

هی تو عشق من/هی تو ای همه کسم

دستات تو دسته اونه هو خیالت راحته

وقتی دستت تو دستش بود و بهش میگفتی دوستدارم به فکر منم بودی.................لعنتییییییی
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پارسی رو پاس بداریم ، زرتی تو فیس بوك نگیم : کرواتت تو حلقم ...
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بگید : دراز آویزِ زینتی‌ ات در گلویم ..!!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:35
+6
zohre
zohre

ارامش...... یعنی اینکه همیییییشه ته دلت مطمئن باشی که توی قلب کسی که دوستش داری" یه خونه ی گرم و راحت و بدون همسایه داشته باشی!!! آرامش یعنی : هر وقت قهر کردی ؛ مطمئن باشی که تا آشتی کنی هیچ کسی جاتو نمی گیره …! ههه

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 21:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به مامانم میگم لایک به غذات،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
میگه لایک به هفت جدت نمک نشناس!!
:))))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 20:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهله.دوستان میگن پست نذار بذار ما هم پست بذاریم و پست ما هم دیده بشه
خب فداتون بشم.پست بذارین دیده میشه دیگه{-60-}
بازم چشم به احترامتون کمتر پست میذارم فرصت رو میدم به شما جوونا
شبتون قشنگ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:59
+6
alireza
alireza
یه پسر 3روز خونه رفیقش بوده روز 4ام میره خرید برای رفیقش سر کوچه به یه دختر شماره میده وقتی میاد خونه متو میشه خواهر رفیقش بوده  بعد میره تو اتاق رفیقش میبینه داره عرق میخوره میگه من سر کوچه به یه دختر شماره دادم  الان فهمیدم خواهر تو  رفیقش پیک مشروبو میخوره میگه بسلامتی رفیقی که 3 روز خونه ما بود اما هنوز خواهر منو نمیشناسه.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:51
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"با دانش گرامری خود کامل کنید"
مزخرف ترین سوالی که تو همه ی امتحانات زبان از اول راهنمایی تا چهارم دبیرستان خودنمایی میکنه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/10 - 19:48
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ