یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش
خانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟
میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امشب بیا و حس مرا بی قفس بکش
از راه دور بوی تنم را نفس بکش

یر دشتهای بی کسی ام ، هر شقایقی
روییده بود ، چیده ، کمی خار و خس بکش

طعمی که بوسه ام به لبانت چشانده بود
مثل شراب یا عسل ، اصلا نه ، گس بکش

خیری از عشق با تو ندیدم بیا کمی
بگذر از این ریا و مرا پر هوس بکش

من تشنه ام که همشب تنهایی ات شوم . . .
ای دل بخواب و باز خیالی عبث بکش . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 19:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 18:57
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
تا حالا دقت کرده بودین که پلنگ صورتی ناف نداره ؟!
یه بار شد تشکر کنید به خاطر این اطلاعات نابی که بهتون میدم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 17:40
+3
AmirAli
AmirAli
به غضنفر میگن:بچه هات به سن تکلیف رسیدن؟میگ:آره الحمدالله هم سیگارمیکشن هم فحش میدن!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 17:38
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اولين كسى كه عاشقش ميشى دلتو ميشكونه و ميره . دومين كسى كه دوست داشته باشى ، و از تجربه قبلى استفاده كنى ، دلتو بدتر ميشكنه و ميزاره ميره ، بعدش ديگه هيچ چيز واست مهم نيس . و از اين به بعد ميشى اون آدمى كه هيچ وقت نبودى . ديگه دوستت دارم برات رنگى نداره . و اگه يه آدم خوب باهات دوست بشه تو دلشو ميشكونى كه انتقام خودتو از اين بيچاره بگيرى . و اون ميره با يكى ديگه ..... ... اينطوريه كه دل همه ادما شكسته ميشه...‎
دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 17:18
+1
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
">ﻣﺎﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﺗﺎ ﻟﻨﮓ ﻇﻬﺮ ﺧﻮﺍﺑﯿﻢ
ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺯ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ
ﻭ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯿﻤﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ…
ﻣﺎ ﺫﺍﺗﻦ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ..ﺑﺪﻧﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻭﻗﺖ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ
ﺗﻨﻈﯿﻤﻪ
ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ ﻃﺒﯿﻌﺘﻤﻮﻧﻪ ﺩﯾﮕﻪ :)

دیدگاه  •   •   •  1392/08/6 - 12:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ