یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:57
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
من چیستم ؟

افسانه ای خموش در‌ آغوش صد فریب

گرد فریب خورده ای از عشوه نسیم

خشمی که خفته در پس هر درد خنده ای

رازی نهفته در دل شب های جنگلی

.

من چیستم ؟

فریادهای خشم به زنجیر بسته ای …

بهت نگاه خاطره آمیز یک جنون

زهری چکیده از بن دندان صد امید

دشنام پست قحبه ی بدکار روزگار

.

من چیستم ؟

بر جا ز کاروان سبک بار آرزو

خاکستری به راه

گم کرده مرغ دربه دری راه آشیان

اندر شب سیاه

.

من چیستم ؟

یک لکه ای زننگ به دامان زندگی

و زننگ زندگانی آلوده دامنی

یک ضحبه ی شکسته به حلقوم بی کسی

راز نگفته ای و سرود نخوانده ای

.

من چیستم ؟





.

من چیستم ؟

لبخند پر ملامت پاییزی غروب

در جستجوی شب

یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات

گمنام و بی نشان

در آرزوی سرزدن آفتاب مرگ................
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه فامیل دیگه داریم زنش میخواست بره مشاور خانواده جلسه‌ای ۶۰تومن بعد این به زنش گفته بود جلسه‌ای ۳۰تومن بده به خودم به خدا باهات خوب میشم !

دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تبلیغ این برنج ( هایلی ) رو تلویزیون پخش میکنه ، موجی از شادی و شعف محیط خوانواده رو فرا میگیره!!!
این شادمانی تنها به انجام حرکات موزون منتهی نمیشود! بلکه در مواردی به ضرب و جرح و برخورد با ستون و دیوار منتهی می گردد
وای هایلی هایلی هیلی شام و نهار چی داریم؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 18:13
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا به خاطر پول پست میشن

بعضی به خاطر احساسات احمق!‬
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 17:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بالاخره
.


.


.


عزیزم خره بالاست :| تو چرا میای پایین ؟
دقت کن :|
گفتم بالاخره نگفتم پایین خره :|
با این هوشت حتما دانشجوام هستی :||
بیچاره ننه بابات :| چی میکشن از دست تو :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 17:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ازخاطرات یه پسر خاک بر سر:D
به یه دختره تو خیابون گفتم.. جوووووووون بخورمت!! گفت بیا بخور من اصن گرخیدم گفتم نه مرسی گفت : نه باید بیای بخوری من فرار کردم دنبالم دوید هی داد میزد میگفت بیا بخور دیگه بیااااااااا تا خونمون مث سگ دویدم عجب زمونه ای شده ها :| =)))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 16:59
+2
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
هنوز به دیدار خدا می روند ... خدایی که در یک مکعب سنگی خود را حبس کرده !!

 

خدا همین جاست ، نیازی به سفر نیست !

 

خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ،خدا در دستان مردی است که نابینایی رااز خیابان رد می کتد ،

 

خدا در اتومبیل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد ،

 

خدا در جمله ی " عجب شانسی آوردم"است !!

 

خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو!!

 

خدا کنار کودکی است که می خواهداز فروشگاه شکلات بدزد !!

 

خدا کنارساعت کوک شده ی توست، که می گذارد 5 دقیقه بیشتر بخوابی!!

 

از انسانهای این دنیا فقط خاطراتشان باقی می ماند و یک عکس با روبان مشکی ، از تولدت تا آن روبان مشکی ، چقدر خدا را دیدی ؟!

 

خدا را 7 بار دور زدی یا زیر باران کنارش قدم زدی ؟

 

خدا همین جاست ، نه فقط در عربستان!

 

خدا زبان مادری تو را می فهمد ، نه فقط عربی را !.......... خدایا دوستت دارم...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 11:24
+5
AmirAli
AmirAli
حرفها گاهی اوقات از زباله های هسته ای هم خطرناکترند...هیچ جا نمیتوان چالشان کرد
آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/08/3 - 11:13]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/3 - 11:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ریاضیات عشقولانه

مرد باهوش + زن باهوش = عشقولانه
مرد باهوش + زن خنگ = روابط نامشروع
مرد خنگ + زن باهوش = ازدواج
مرد خنگ + زن خنگ = حاملگی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/2 - 23:11
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ