یافتن پست: #ات

binam
binam
سلام بر همگی
دوستان عزیز
کسی با asp.net کار کرده؟
در حد تولید یک صفحه در وب و گرفتن اطلاعات دانشجویی از طریق اون صفحه کمک میخوام
لطفا اگه میتونید کمکم کنید بگید ممنون میشم یک دنیااااا



دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 19:32
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
مدیران گروه عاشقانه دانلود ممنون از پست های زیباتون در گروه خودتون


@aram


@eli20




@roya66



@asalam


و خودم {-7-}{-7-}


X
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/07/27 - 19:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 19:00
+5
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
آهای پسری که گیر میدی به دخدر میگی بیا با من دوس شو!



نمیـــگی اون هــمــزمــان بــا 5 نــفر دیــگه دوسته،مجبــور میــشه با یکیــشــون کـــات کـــنه؟!



برو از خدا بتــــــرس



شمائین كه باعث بانــــــی این شیكست ها هستین ...کیصافطا :))=))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 13:50
+4
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸

باورت بشود یا نه



روزی میرسد كه دلت برای هیچ كس به اندازه من تنگ نخواهد شد!



برای نگاه كردنم...



اذیت كردنم...



خندیدنم...


 


و حتی اشک هایم...!



برای تمامی لحظاتی كه در كنارم داشتی!



روزی خواهد رسید



كه در حسرت تكرار دوباره من خواهی بود...



میدانم روزی دیگر نیستم!!



و هیچ كس تكرار من نخواهد شد....

دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 13:31
+7
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸


@mohammadmahdi






مانند شیشه




شکستنـــــم آسان بـــود . . .




ولی




دیگـــر به مــن دست نزن



این بار زخمی ات خواهم کرد


آخرین ویرایش توسط aram در [1392/07/27 - 11:58]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/27 - 11:54
+6
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 23:51
+6
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 23:50
+6
saeed
saeed
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 23:44
+5
نمیدونی در نبودنت چه ها کشیدم

دو سیب آلبالو

آلبالو نعنا

هلو نعنا

خلاصه که جات خالیه !



دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 21:26
+6
دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده
 حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 21:01
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ