یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 20:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 20:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کوییز چیست؟
حرکت محیر العقول استاد سر کلاس درس برای فهماندن این جمله که:






امتحانات از آنچه در تقویم میبینید به شما نزدیک ترند^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 20:17
+3
xroyal54
xroyal54
ســــــالار وقـت آمــــــدنت دیــر شـــد بیا

ایــن دل در انتـــظار فــرج پــیر شد بیا

دیـــدم به خــواب آمـدی از جاده های دور

گـــفتا دلـم کـه خــواب تو تعـبیر شد بیا

این جـمـعه هــم گــذشت ولیکن نیــامــدی

آیات غـــــربـتم هـــمه تـفــسیر شد بیا

افـــــسرده ام بـدون تــو٬ باور نــمی کنی؟

عشـــقم اســیر قسمت و تقدیر شد بیا

گفتی که پاک کن دلت از هرچه غیر ماست

قــلــبم بــه احــترام تـو تطهیر شد بیا

هـــرشــب به یاد خــال لبت گـریــه میــکنم

عکــست مـــیان آینه تــصویر شد بیا

دردفــــترم بیــاد تـــو نــرگــس کشــیده ام

نـرگــس هم از فـراق تو دلگیر شد بیا

جانم فدای خال لبت نازنیـــن نگار

ساقی ز زندگی به خدا سیر شد بیا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:59
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ملت تو خونه شون میز بیلیارد و تردمیل و سونا و جکوزی دارن،اونوخت ما تنها امکانات ورزشی مون یک میله بارفیکس بود که اونم مامانم زده تو کمد روش لباس آویزون میکنه :))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 19:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی من نیستم
هنوز تو هستی
هنوز نگاهت
دنبال این واونه
انگار که دنبال
گمشده ای میگردی
پس چرا وقتی هستم
وکنارتم هم بازم چشمات
دنبال این واونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه بازم دنبال کسی هستی
من که کنارتم
کاش قدر بودنهارو وقتی
هستم میدونستی
وشدت حسرت نبودنم رو
قبل از شنیدن
دیگه نیستم
درک میکردی
............
دیگه نیستم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز داشتم تو یه کوچه ای نزدیک خونمون راه میرفتم
دیدم دو تا بچه 4 الی 5 ساله دارن بازی میکنن
کوچه هم خیلی خلوت بود رفتم پشت سرشون سرعتمو کم کردم
گوشیمو در اووردم الکی یه شماره ای گرفتم
.
.
.
.
.
.
.
گفتم : فرید دو تا بچه اینجا هست ماشین رو بردار بیار
تا من کلیه هاشونو در بیارم که بفروشیم یخ هم با خودت بیار
آقا تا اینو گفتم اولی که از شدت گریه غش کرد
دومی هم یه ذره دوید بعد ایستاد خودشو خیس کرد

بلاخره باید به فکر تفریحات سالم بود:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با یه دسته پول رفتم بانک
کارمند میگه میخوای بریزی به حساب ؟
گفتم پ ن پ عاشقتم اومدم بریزم به پات
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونید ما ی مزیت خیلی خوب داریم؟
اون چیه؟
وقتی که بزرگ شدیم.و به مامان و بابا تبدیل شدیم
سر زده رفتیم تو اتاق بچمون و دیدیم داره به صفحه دسکتاپ خیره میشه.
یکی میکوبیم پس کلش میگیم کره سگ بیا بالا ببینم چی داشتی میدیدی؟^_^
بهلههه اینطوریاس=))=))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 16:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:57
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ