یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در تصوراتم
گاهی
خودم را در راه یافتن جایی
که خاطرات در ان جایی ندارد
تجسم میکردم
جایی که نه شکستها ونه دوریها ونه.....
هیچکدام را در ان جایی نیست
مثلا پارادایز
ولی دیروز فرصتی کردم وبه یک خانه سالمندان سری زدم
پرادایزی بود انجا
همه الزایمر داشتند
عجب بهشتی بود
مست مست
ولی
منو نگرنداشتن
گفتند برای اینجا موندن شرایطت جور نیس
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بی تو دلم میگیره!
شاید فكر كنی كه چقدر راحت شبام روز میشه و چه راحت روزام شب!
شاید به خودت بگی چه راحت عبوركرد!
شاید بخوای هرجور دیگه در مورد من فكركنی!!
شاید دلت بخواد حرفی هم بزنی!
شاید باورت نشه:
بدترین خنده هامو این روزا دارم!!!
بدترین لحظات مال این روزاست!!
بدترین خاطرات مال بی تو بودنه!
آره بی تو بدترینها مال منه!!!
هر روز هم بدتر میشه!!
من نتونستم عبور كنم...
موندم!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گل پسری  که

چشَُ ابروت قشنگه
موهات مشکیه
قدت بلنده
بوی ادکلنت دیوونه کنندس
خیلی هم غرور داری

بخدا بچه ما دوتا خیلی ناز میشه بیا اعلام حضور کن آشنا شیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اونایی که میگن ما میریم فیس دوغ فقط واسه تبادل اطلاعات همونایی هستن که میرن تایلند واسه دیدن مناظر طبیعی !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو چیز تو دنیا وجود داره که هیچ لذتی به پاش نمیرسه:
۱- استاد نیاد سر کلاس
۲-یه سوال از استاد بکنی جوابشو ندونه!
خداییش لذت بالاتر از اینا سراغ داری؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:57
+4
xroyal54
xroyal54
رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش
خانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟
میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میهن بستنی لیمو نعنا زده!
فردا ۲سیب آلبالو نزنه بلند صلواااات:))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:36
+3
xroyal54
xroyal54
زیباترین لذت های دنیا که باعث خرکیف شدن آدم میشه:
1.ازخواب پاشی بعد ببینی1ساعت دیگه هم میتونی بخوابی!!!
2.وقتی دست تو جیبه لباس قدیمیت میکنی ببینی توش یه مقدارپوله؟!!!
3.اونی که تو فکرشی همون لحظه بهت بزنگه!!!
4.وقتی که فکر میکنی توامتحانت 10هم نمیگیری"اما 18میشی"
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:19
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ