یافتن پست: #ات

roya
roya
قوی ترین زن جهان هم که باشی...


وقت هایی هست ...


که دستی باید لمس ات کند...

تنی ...


تنت را داغ کند...

و لبی...


طعم لبت را بچشد ...

مستقل ترین زن جهان هم که باشی...


وقت هایی هست...

که دلت پر میزند برای کسی که برسد و بخواهد...


که آرام رانندگی کنی ...

و شام ات را نخورده روی میز نگذاری و بروی...

مسافرترین زن دنیا هم ...


دست خطی می خواهد که بنویسد برایش...

" زود برگرد "...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 11:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 21:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه
. خاطره ای هست
.
که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با خواهرم دعوام شد و بزن بزن …

چنگ انداختم تو صورتش یه دفه داد زد مامااااان این وحشیو از کجا آوردین؟؟؟

مامانمم گفت به بابات گفتم برو پرورشگاه بچه بیار رفت باغ وحش اینو آورد!!!

من:|

من:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:50
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 20:31
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فامیل ما اعتقادات عجیبی داره بچش به دنیااومده بودقران بازکرده ببینه اسم بچه چی درمیاد
باباش :خداکنه کامران دربیاد (خدامریضای شمام شفا بده)
حالا بگوچی دراومده؟
تبت یدی ابی لهب وتب! هیچی الان یه ابولهب تو فامیل داریم ایشالابعدی ابن ملجمه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 19:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما بچه که بودیم مامانمون یه دمپایی داشت
که اگه تو دعوا پرت میکرد طرفت و جاخالی نمیدادی مرگ مغزی میشدی!
حالا ماماناى امروزى میخوان تنبیه کنن میگن:
آیپد جدید که اومد دیگه برات نمیخریم پسر بی تربیت، باید با همون آیپد قبلیت بسازى
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 19:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 19:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺘﻮﻟﺪ 94 ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... ﻧﻪ ﻭﺟﺪﺍﻧﻦ ﭼﻪ ﻓﻜﺮﻯ ﻛﺮﺩﻯ ﺍﻭﻣﺪﻯﭘﺎﻳﻴﻦ؟؟


ﺁﺧﻪ ﺍﺳﭙﺮﻡ ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺑﺰﺍﺭﻩ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/22 - 18:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در قسمتی شاعر میفرمایند: ای جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 19:06
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ