یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی اوقات باید بگذری
بگذاری
و
بروی ...!
وقتی می مانی
و
تحمل می کنی
از خودت یک احمق می سازی...!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 18:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به حرمت آفریده شدن اولین گوسفنده آسمانی که جان حضرت اسماعیل را نجات داد ۷ مرتبه با صدای بلند بگو بع بع
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 18:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



بابام داشت با پسر عموم که تازه رفته بود ترکیه تلفنی صحبت میکرد،

حرفاش که تموم شد گوشیش رو گذاشت رو میز و گفت:

این پسره احمق کودن هم هر بار میره خارج یاد ما میوفته با اون زن نکبتـــش !!!

من گوشیش رو از رو میز برداشتم گفتم : ااااا محسن سلام قطع نکرده بودی ...

آها باشه خوش بگذره بهتون ٬ خدافظ ...

بابام یهو دستش رو گذاشت رو سرش گفت: بیچـــاره شدم ...!

بعد رفت تو اتاقش !

اصن نذاشت بگم که شوخی کردم !!!

حالا چجوری بهش بگم !!!



دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 18:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺧﻮﺑﯿﻪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺑﻰ ﺩﺍﺭﻩ؟ |:
ﺑــﺎﺯﻯ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕِﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺧﻮﺑﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﮕﻪ؟
ﺍﻭﻣﺪﻯ ﺍﻳﻦ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝِ ﺧﻮﺑﻴﻪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩﻥﻣﻴﮕﺮﺩﻯ ﻛﻪ ﭼﻰ؟
ﻣﻴﺨﻮﺍﻯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﯽ؟
!!ﺗﻮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻰ؟؟ ﺗﻮ ﻭﺟﺪﺍﻥ ﺩﺍﺭﻯ؟
ﺍﺯ ﻋﺎﻗﺒﺘﺖ ﻧﻤﻴﺘﺮﺳﻰ؟
ﻛﺼــــﺎﻓـــﺖ :|||
ﻗﻴﺎﻓَﺸﻮ .. نکبت :||
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 17:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:26
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردین حالی که بازی کردن توی اتاق پذیرایی خونه داره تو استادیوم الدترافورد نیست:))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کاش آدم ها یکم جرات داشتن …
گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن :
ببین ؛ دلم واست تنگ شده ،
واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم … !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:59
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدم که شهر باز پر از عطر مریم است
گفتند باز روسری ات را تکانده ای
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ شوهرم ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ...
ﺻﺐ ﻣﻮﻫﺎﻣﻮ ﺑﺰﻧﻪ ﮐﻨﺎﺭ ،.. ﺑﮕﻪ : ﻋﺸﻘمممﻢ ، جونمﻢ ، ﺯﻧﺪﮔﯿﻢممم
ﭘﺎﺷﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪ ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻋﺎﺷﻘﻮﻧﻪ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ ... ﺑﻌﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﻢ .. ﺑﻌﺪﻡ ﺑﺎ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﺍﺑﺮﯼ ﺧﯿﺲ
ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ
ﺑﮕﻢ : دیوونه... ﺳﺎﻋﺖ 7 ﺻﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﮕﯽ ﺩﻟﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ؟ ﺍﯼ ﻣﺮﺩﻩ
ﺷﻮﻭﻭﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺩﻟﺘﻮ ﺑﺒﺮﻥ ﻧﮑﺒﺖ .. ﺍﻟﻬﯿﯽ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﺭﺍﺣﺖ ﺷﻢ ...
ﺑﻌﺪ ﺟﻔﺖ ﭘﺎ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺩﮐﻮﺭﺍﺳﯿﻮﻧﺶ ﺑﻬﻢ ﺑﺮﯾﺰﻩ


ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﻢ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ |:
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:44
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ