یافتن پست: #ات

korosh
korosh
امروز خواستم برم افق... دیدم [!]ه :| :|. . .
هزار بار گفتم میرین اونجا کاراتون شرعی باشه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:12
+7
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا... دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد !!!...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:02
+3
.
طرفت کور نیست ، فقط چشماشو رو

خیلی از بدیهات بسته ، همین !



پس آدم باش …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 20:11
+5
اتوبان ۸بانده ترددش از دله یه سری پسرا/دخترا کمتره …



دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 20:04
+2
roya
roya

هرگز نگو "دوستت دارم " ! _: اگر حقیقتا به آن اهمیت نمی دهی... .
درباره ی "احساسات " سخن نگو _: اگر واقعا وجود ندارد... .
هرگز "دستی را نگیر" ! _: وقتی قصد شکستن قلبش را داری... .
هرگز نگو "برای همیشه " ! _: وقتی می دانی جدا می شوی... .
هرگز "به چشمانی نگاه نکن " ! _: وقتی قصد دروغ گفتن داری... .
هرگز "سلامی نده" ! _: وقتی می دانی خداحافظی در پیش است... .
"قلبی را قفل نکن " ! _: وقتی کلیدش را نداری


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 19:14
+4
morteza
morteza
لره میره امام زاده داوود تو سر بالایی ماشینش نمی کشه بالا نزر میکنه اگه  برسه امام زاده یک جعبه خرما بده
خلاصه میرسه امام زاده [!] بازی در میاره خرما پخش نمیکنه
برگشتنی توسر پایینی ترمز می بره
میگه یا امام رضا کمک کن داود میخواد بخاتر یک جعبه خرما خون راه بندازه!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 14:24
+4
محمدحسین بیت حردان
محمدحسین بیت حردان
چرا زندگی برای ما ادمهابسیار سخته است ، چرا بعضی ساعات خسته کننده است ،دوست داریم هر چه سریعتر دنیا به پایان برسد.{-40-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 13:03
+3
یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن

، هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:28
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خود آهنگ با صدای خودم در روزها آینده در پروفایلم

عشق من دلم گرفته چرا رفتی نمیدونم


 


اگه دیگه بر نگردی به امید کی بمونم


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 


عشق من از وقتی رفتی خنده رو لبم نیومد


بد جوری هواتا کردم بخدا صبرم سر امد


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 

آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/07/18 - 22:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:27
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوست داشتــَن ات ، هــَـوس نیست . . .
کـه بــاشـَد و نَبــاشـد !
نفــَـــس اسـت . . . تا بــــاشم . . . تا باشـــی . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 21:32
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ