یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام از چنتا درد دخترونه براتون بگم ..

دخترا آماده باشین گـــــــریه کنـــــید !!!فک کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه , دست کنی تو موهات !!!

از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه هاتو ببندی !!!

از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی !!!

بعد مثلا از بیرون میای و آرایشتو پاک میکنی , همون موقع کار پیش میاد باز باید بری بیرون !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:10
+2

اگر مایلید به کسی لب بدهید


 


به نکات زیر توجه کنید چون


 


حس شما رو بیشتر میکنه...


 


ای بابا....... مگه مایلید؟؟؟


 


بابا مملکت اسلامی هستا....


 


میخواهید بهشت و به یه بوسه بفروشی؟


 


نکن برادر من


 


نکن خواهر من بده زشته



{-18-}

دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:06
+3

 


یه سوال خدایی برای شما اتفاق افتاده چی  الان میگم؟


 


این که از خیابون رد بشی یه دختر ناز ببینی

 


ولی سرت و بندازی پایین بگی


 


هرچقدرم ناز باشی اخرش باشی بازم انگشت کوچیکه


 


عشقم نمیشی 


 


 این برات اتقاق افتاده؟


 


عکس العمل شما چی بوده؟


 


این عکس العمل توی شما پسرها هست؟





دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:02
+5
من اینجا دلم سخت گرفته



دلم معجزه می خواد ولی خدایا


فک کنم معجزه هاتو برای



روز مبادا گذاشتی

دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:58
+4
خدایا  می خوام باهات حرف بزنم


  حواست هست به من؟؟؟؟


گفته بودی از رگ گردن به من نزدیکتری


درسته؟


ولی هق هق گریه های من از همون


گلویی میاد که تو گفتی از رگش


به  من نزدیک تری !!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:56
+4


پرواز را دوست دارم


 وقتے


 از ارتفاعات لبانت


 به عمق آغوشت سقوط میکنم


 چه سقوط دلنشینے


 راستے میدانستے


 پرواز را تو یادم دادے




دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 18:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 16:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 16:51
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 15:36
+5
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 13:41
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ