یافتن پست: #ات

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﮐﺎﺭﺕ ﺷﺎﺭﮊ ﺑﺨﺮ ﻭﺍﺳﻢ

ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﯾﻬﻮ ﺁﻧﺘﻦ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺭﻓﺖ

ﻣﻦ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ… ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻔﺖ:

ﻫﯽ ﺍﻟﻮﻭ ﺍﻟﻮﻭ ﻧﮑﻦ ﺍﺻﻼ ﺻﺪﺍﺕ ﻧﻤﯿﺎﺩ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میــــــدانی...

خـــوب که فــــکر میکنمـ

میــــبینم گـــاهی یـکـ شکـــلات مـــغزدار

بیشــــتر میـــچسبد

تآ

عـــاشقانه های ایـــن عاشق های تو خــ ـ ـالی!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 18:58
+4
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
دستمال کاغذی به اشک گفت:

قطره قطره ات طلاست!

یک کم از طلای خود حراج میکنی؟

عاشقم...

با من ازدواج میکنی؟

اشک گفت: ازدواج اشک و دستمال کاغذی؟؟!

تو چقدر ساده ای!

خوش خیال کاغذی!

توی ازدواج ما تو مچاله میشوی

چرک میشوی و آخرش تکه ای زباله میشوی

دستمال کاغذی دلش شکست

گوشه ای کنار جعبه اش نشست

گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد

آخرش هم، طفلکی تکه ای زباله شد

او ولی شبیه دیگران نشد

 چرک و زشت مثل این و آن نشد

او

با تمام دستمال های کاغذی

فرق داشت

چونکه در میان قلب خود

دانه دانه اشک کاشت!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 15:35
+9
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
مواظب کلماتی که در صحبت استفاده میکنید باشید
آدمها شاید شما را ببخشند ، اما هرگز فراموش نمیکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 15:21
+6
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani
زندگي با همه وسعت خويش

 محفل ساكت غم خوردن نيست


 حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نيست


 اضطراب وهوس ديدن و ناديدن نيست


 زندگي جنبش جاري شدن است


 زندگي کوشش و راهي شدن است از تماشاگه آغازحيات تا به جايي كه خدا مي داند.


 زندگي چون گل سرخي است پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطيف،


يادمان باشد اگر گل چيديم،


عطر و برگ و گل و خار همه همسايه ديوار به ديوار هم اند

دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 15:13
+6
Sanaz Arzani
Sanaz Arzani

 وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری.

وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره.
آخرین ویرایش توسط sanaz_arzani در [1392/07/17 - 15:02]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 14:59
+6
sara
sara
در CARLO
تو ایستگاه اتوبوس بودم کنار یه دختره

بهش گفتم ببخشید خانوم...

گفت :درد ببخشید، زهر مار ببخشید، آدم نباید ازدست شما پسرا آرامش داشته باشه،

منم هیچی نگفتم.

وقتی بلند شد با مغز اومد تو زمین، خدا شاهده میخواستم بهش بگم بند کفشت بازه.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 08:55
+6
saman
saman
اگر بخندی ، دنیا با تو می خندد ، و اگر گریه کنی ، تنها گریه خواهی کرد . زیرا زمین پیر و اندوهگین باید شادمانی را امانت بگیرد ، در حالی که به قدر کافی در گیر مشکلات خویش است . آواز بخوان ، تپه ها به تو پاسخ خواهند داد . آه بکش ، در هوا محو خواهد شد . انعکاس ها ، به صدای شادی محدود می شود ، اما از صدای دغدغه های پس نشینی می کند . شادی کن ، مردم به سوی تو جذب می شوند . اندوهگین باش ،بر می گردند و می روند . آنان شادی کامل و تمام عیار تو را می طلبد ، اما به غم و اندوه تو نیاز ندارند .       
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 06:36
+2
saman
saman
عشق افراطي؛ انحصارطلب، وابسته و حسادت برانگيز، شيفتگي شديد به معشوق، معمولاً فاقد عزت نفس، عدم رضايت از رابطه، مانند وسوسه مي ماند و مي تواند به احساسات افراطي منجر گردد؛ عشق دردسر ساز، عشق وسواس گونه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 23:27
+2
xroyal54
xroyal54
بعضی مواقع یه کسای میان تو زندگیت جای پاشون رو میزارن تو خاطراتت و میرن. مدت ها میگزره که فراموش شن!! درست وقتی که همه چی خوب شده؛ یه عکس، یه آهنگ یا یه اسم همه ی خاطراتو میاره جلو چشمت. اون وقته که تو میمونی و دریایی از بغض که راه نفستو بسته...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 23:16
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ