♥ نگار ♥
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﮐﻤﺒﻮﺩ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ
ﮐﺮﺩﻡ |:
ﮐﻤﺒﻮﺩ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﺤﮑﻢ ﻭ ﻗﻮﯼ ﻭ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ ﺍﺵ ﺭﻭ .... |:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. ﻻﻣﺼﺐ ﺩﺭ ﺷﯿﺸﻪ ﻣﺮﺑﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﺸﺪ ﮐــــــــﻪ !!
♥ نگار ♥
بازی برزیل انقدر ورزشگاه زرده که آدم دلش میخواد با دارچین روش بنویسه یازهرا
♥ نگار ♥
اَلا سَلا چیست ؟
منم اگه لبامو به اندازه لب شتر پروتـز میکردم
بجای “الو سلام” اینو میگفتم !!
♥ نگار ♥
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﯾﺪمش …
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻐﺾ ﮐﻨﻢ ﻧﻪ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ با پاره آجر زدم تو سرش !

1393/04/18 - 00:08حالم ازش بهم میخوره
1393/04/18 - 13:31